دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Star Wars The Last Jedi 2017

در فیلم سینمایی جنگ ستارگان ، آخرین جدایری (دیسی ریدلی) تصمیم دارد با کمک و راهنمایی‌های لوک اسکای واکر (مارک همیل) استعدادها و قدرت‌هایی جدیدی را که به‌تازگی آنها را کشف کرده، توسعه داده و پرورش دهد. از طرف دیگر اسکای واکر هم کمی بابت قدرتی که اسعدادهای او دارد ذهنش مشغول شده است. در عین حال هم نیروی مقاوت سعی دارند تا خود را آماده کرده و همه چیز را مهیا کنند تا بتوانند هرچه زودتر به مبارزه با فرست اوردر (First Order) بروند.

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Star Wars The Last Jedi 2017 یک فیلم در سبک اکشن و ماجراجویی به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون است. این فیلم به عنوان هشتمین قسمت در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به شمار می‌رود. این فیلم به تهیه کنندگی Kathleen Kennedy می باشد و Rian Johnson فیلمنامه ی آن را به رشته تحریر درآورده است. این سینمایی 200 میلیون دلار هزینه ساخت داشته است و 1 میلیارد و 332 میلیون دلار فروش گیشه داشته که این امر بسیار قابل توجه می باشد.

دانلود فیلم سینمایی Star Wars The Last Jedi 2017

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم Star Wars The Last Jedi 2017 :

– ژانر : علمی تخیلی

– کارگردان : Rian Johnson

– نویسنده : Rian Johnson

– شرکت سازنده : Walt Disney Studios

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 9 دسامبر 2017

– مدت زمان : 2 ساعت و 32 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد (چسبیده به فیلم )

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط :IMDB

Star Wars The Last Jedi 2017

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *