دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Curious Case of Benjamin Button 2008 دوبله فارسی

The Curious Case of Benjamin Button محصول سال 2008 فیلم آمریکایی در ژانر فانتزی و درام هست که توسط استدیو Paramount Pictures و Warner Bros. Pictures ساخته شده است . شخصیت اصلی این فیلم الهام گرفته از یک داستان کوتاه اثر Francis Scott Key Fitzgerald است. Benjamin Button  در شرایط غیر طبیعی به دنیا آمد و وقتی والدینش او را دیدند ترسیدند و در نیمه شب او را در خانه سالمندان Orleans گذاشتند چون Benjamin روند سنی اش به صورت معکوس بود و به صورت پر به دنیا آمده بود و با گذشت زمان جوان تر می شد و در دوران اول زندگی با سالمندانی که در از نظر ظاهر مثل او بود همنشین میشد و درست مانند افراد مسن بیماری های پیری از خود نشان می داد ولی بعد از این که به 12 سالگی رسید او …

دانلود فیلم سینمایی The Curious Case of Benjamin Button 2008

سایر توضیحات : فیلم The Curious Case of Benjamin Button به کارگردانی David Fincher ساخته شده است که وی فیلمساز، کارگردان موزیک ویدیو و تهیه کننده آمریکایی است. فینچر دو نامزدی «اسکار بهترین کارگردانی برای درام و فانتری The Curious Case of Benjamin Button  و فیلم زندگینامه‌ای The Social Network  را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین برای فیلم The Social Network ، گلدن گلوب بهترین کارگردانی و جایزه بفتای بهترین کارگردان را دریافت نمود. دیوید فینچر به خاطر کارگردانی درام روانشناختی Seven و Fight Club ، همچنین درام معمایی  The Game ، Zodiac و Gone Girl شهرتی بین‌المللی دارد.  نویسندگی فیلم The Curious Case of Benjamin Button برعهده Eric Roth و Robin Swicord بوده است . از بازیگرا نستاره ای در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Brad Pitt , Cate Blanchett , Taraji P. Henson , Julia Ormond , Jason Flemyng , Elias Koteas و Tilda Swinton اشاره کرد . فیلم The Curious Case of Benjamin Button با بودجه ساخت 167 میلیون دلار توانست بعد از اکران فروش 333.9 میلیون دلار داشته باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Curious Case of Benjamin Button 2008

مشخصات دیگر فیلم The Curious Case of Benjamin Button 2008 :

– ژانر : فانتزی – درام

– کارگردان : David Fincher

– شرکت سازنده : Paramount Pictures – Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2008

– مدت زمان : 166 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 1 دقیقه 18 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Curious Case of Benjamin Button 2008