دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Last Dragonslayer 2016

یک دنیای فانتزی را در ذهن خود تجسم کنید . دنیایی که در آن هر موجودی وجود داشته و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد . حال اگر این دنیا با تکنولوژی دنیای جدید آمیخته شود نتیجه اش فیلم The Last Dragonslayer 2016 می شود . در جایی که سحر و جادو وجود داشته و استفاده از آن سخت به نظر نمی رسد دختری یتیم و بدون خانواده در یکی از شهرهای دورافتاده زندگی می کند . او به مرور و طی آنچه در فیلم خواهیم دید سرنوشت خود را فراتر از یک آدم معمولی می داند . او انتخاب شده تا نابودگر اژدها باشد . اینکه او در این سرنوشت موفق خواهد شد یا خیر چیزی است که در قالب این فیلم جذاب خواهیم دید .

دانلود فیلم سینمایی The Last Dragonslayer 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی The Last Dragonslayer 2016 در ژانر فانتزی می باشد که توسط Jamie Magnus Stone کارگردانی شد است و Tom Edge به همراه Jasper Fforde وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . Stone تا به امروز موفق به کارگردانی 11 عنوان مختلف شده است که می توان از سریال X Company و Tripped به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . فیلم سینمایی نابودگر اژدها که در تاریخ 25 دسامبر 2016 منتشر گردید توانست نمرات قابل قبولی را نیز کسب کند . از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Adeel Akhtar , Matt Berry و Danielle Bjelic اشاره کرد . بودجه ساخت فیلم نیز مبلغ معقولی بوده و برای این ژانر مناسب به حساب می آید .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Last Dragonslayer 2016

مشخصات فیلم سینمایی The Last Dragonslayer 2016 :

– ژانر : فانتزی – کارگردان : Jamie Magnus Stone – نویسنده : Tom Edge , Jasper Fforde – استودیوی سازنده : Blueprint Pictures – محصول کشور : آمریکا – مدت زمان سانسور : 0 ثانیه – تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2016 – مدت زمان : 2 ساعت 15 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720p WEB-DL – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

The Last Dragonslayer 2016

  • 2 replies
      • دانلود فارسی says:

        [sasan]
        سلام
        زیرنویس این فیلم هنوز منتشر نشده و به محض انتشار قرار میگیره

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *