دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمای Black 2005 دوبله فارسی

Black محصول سال 2005 فیلم هندی در ژانر درام است که توسط استدیو SLB Films ساخته شده است . این فیلم سینمایی با نام تاریکی از سینمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. این فیلم، داستان دختری کور و کر و لال به‌نام Rani Mukerji) Michelle McNally) و معلمش (Amitabh Bachchan) است که پرتوای از نور را به دنیای سیاه و تاریک دختر می‌آورد. خود معلم هم بعداً به بیماری آلزایمر دچار می‌شود. فیلم از زندگی Helen Keller و تلاش‌های او الهام گرفته شده است. خانواده McNally صاحب فرزند معلولی می شوند و او را Michelle می نامند. میشل نوزادی نابینا وناشنواست. خانواده McNally در نگه داری میشل مستاصل شده و برای پرورش و تربیت مناسب وی معلمی حرفه ای  را استخدام می کنند. آقا Debraj Sahai معلم کودکان استثنایی است. او به خانه خانواده McNally نقل مکان کرده و با روش های خاص خود به تعلیم Michelle می پردازد و…

دانلود فیلم سینمای Black 2005

سایر توضیحات : فیلم Black توسط Sanjay Leela Bhansali کارگردانی شده است که وی کارگردان، تهیه‌کننده، تهیه‌کننده تلویزیونی، آهنگ‌ساز و فیلم‌نامه‌نویس اهل کشور هند است , وی همچنین برنده جوایزی همچون جوایز فیلم‌فیر شده است. نویسندگی فیلم را هم Sanjay Leela Bhansali , Bhavani Iyer و Prakash Kapadia برعهده داشت . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Amitabh Bachchan , Rani Mukerji , Ayesha Kapur , Shernaz Patel و Nandana Sen اشاره کرد . این فیلم در جشنواره فیلم Casablanca و جشنواره ملی فیلم هندوستان به نمایش گذاشته شد و جایزه بهترین فیلم Filmfare را برد و مجله time هم فیلم Black را یکی از 10 بهترین فیلم سال 2005 در کل دنیا اعلام کرد . Indiatimes Movies هم فیلم را در بین 25 فیلم هندوستان قرار داد که علاقه مندان به فیلم هند باید ببینند . این فیلم با بودجه ساخت 12 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در 4 فوریه 2005 29 میلیون دلار در سرار دنیا فروش داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمای Black 2005

 

مشخصات دیگر فیلم Black 2005 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Sanjay Leela Bhansali

– شرکت سازنده : SLB Films

– محصول کشور : هند

– تاریخ انتشار : 2005

– مدت زمان : 139 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 23 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Black 2005

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *