دانلود فیلم مستند 2017 Angels and Demons Are Real

به نظر می رسد که در سال های اخیر، مشاهدات و تجربه های فرشته ها در همه جا وجود دارد. شاید این به این دلیل است که جهان پیچیده تر و پیچیده تر است و مردم احساس خستگی می کنند تا زمانیکه زمان حرکت خیلی سریع است و با تکنولوژی بی نظیری روبرو می شوند که از نظر روحی خالی می شود. بسیاری از مردم بر این باورند که فرشتگان و شیطان ها امروزه در جهان ما فعال هستند. با امكانات شیطانی در حال افزایش و جهان در هرج و مرج، برای افرادی كه تجربه و شاهد روبرو شدن با الهی كه فرشتگان وجود دارند و می توانند به ما در مقابله با زندگی روزمره ما كمك كنند، حساس است.

Angels and Demons Are Real.2017.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی (Reality Entertainment (RE به کارگردانی J. Michael Long  و حضور ستارگانی همچون Robert Pitt, Carissa Walden و با بودجه ساخت 1 میلیون دلاری و ساخت کشور آمریکا.

اطلاعات فیلم مستند Angels and Demons Are Real 2017 :

کارگردان : J. Michael Long

نویسنده : —

ستارگان : Robert Pitt, Carissa Walden

محصول کمپانی : (Reality Entertainment (RE

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Mystery

تاریخ انتشار : 5/ May /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : —

Angels and Demons Are Real 2017

  • 1 replies
    1. حقیقت says:

      من با وجود الوهیم-فرشته ها-خدایان-شیاطین-اجنه- اسپیریت های گویشیا و غیره موافقم و حتی میشه گفت وجودشون همونقدر واجب هست که وجود ما انسان ها هست. هر کدوم بسته به فرد خردمند و اگاه اموزه های خودشون رو دارن و هرکس که در مسیر هرکدوم قرار بگیره رو به دانششون اگاه میکنند.
      مهم تعادله فرد خردمند در این میان هست هیچ دو وجودیتی بدون تعادل بین چپ و راست به راه راست که راه مابین دوراه حقیقت به حقیقت حقیقی که وجودیت خود ما هست نمیرسه راه راست یعنی راه فرد- راه خودشناسی در نتیجه خداشناسی ای که از اون منجر میشه این entity های مختلف با تمام تنوعات بومی و دیدگاهی ای که از اون برخوردارند در نهایت به خود انسان منجر میشوند انسان حقیقی- من و تو حقیقت کنونی و فاعل و هم مفعول هم خیر و هم شر هستیم ما هستیم که هستیم- خودشناسی دقیقا در نتاقض با تکبره چرا که کلید بزرگتر و کلید کوچکتر هردو در دست ادم هست{هیچ یک از این دو کلید با وجود کوچکترین نقضی از میراث خداود که عشق هست بدست نمیاد}- هر انزجار درونی هرگز هویت روحی نیست بلکه نشات گرفته از پیشامد ها و پسامد های دنیای فیزیکی هست که فرد رو مورد هدف قرار میده.
      تعادل یعنی اگاه شدن به حقیقت کنون-وجودیتی مابین نور و تاریکی هرگز از تعامل با موجودات ماورا حراس نداشته باشید چرا که برای رسیدن به تعادل اول نیاز به فروپاشی کامل و اشوب حقیقی هست- بعد از اون فرد خردمند مهره ها رو از نو- و با تعادل روی هم میچینه-فرد خردمند- . در پناه خداوند باشید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *