دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Chavela

مستند در مورد Chavela , در مصاحبه ای که هرگز دیده نشد، مصاحبه های Chavela در 20 سال قبل از مرگ او در سال 2012 انجام گرفته و به داستان های آهنگ های چاولا هدایت شده است و اسطوره ها و داستان هایی که دیگران در مورد او – و همچنین آنهایی که او در مورد خودش منتشر کرده – فیلم پرچم دستگیر یک زن که جرات کرد لباس، صحبت کردن، آواز خواندن و زندگی منحصر به فرد خود را به وجود آورد.در داستان Chavela را بیشتر به طور جداگانه در کنار مصاحبه سال 1991 (تا زمانی که در سال 2012 درگذشته است)، جزئیات شگفت انگیزی از زندگی اش را در بر می گیرد، که میراثی را به نمایش می گذارد که طرفدارانش را به شیوه ای بیشتر از یک تصویر می کند. گاند و کیلی یک تصویر کنجکاوانه از جنس رمز و راز Chavela را در یک صحنه هنری مکزیکی همجنسگرا به تصویر می کشد که به صورت آشکارا در برابر تصاویر زنانه یک خواننده رانچرو مقاومت می کند اما مجبور است که بیشترین شخصیت هر شخص را به عنوان قدرتمند ببیند. در فیلم ها، او به عنوان نازی لایکیلر به تصویر کشیده شد، و در حضور آن در زندگی واقعی حضور داشت، با وجود حضور غافلگیرانه اما قابل تحسین اوست. همه اینها پیش از آن بود که او به طور عمومی اعلام کرد که او در سن 81 سالگی یک همجنسگرا بود. او در کنار مردان دیگر به زندگی شخصی خود می پرداخت و صرفا بخاطر دید اجتماعی این موضوع بوده است.

Chavela.2017.www.download.ir

فیلم مستندی که نامزد 9 جایزه بین المللی و بسیاری ذیگر از جوایز داخلی و خارجی دیگر در زمینه ای مختلف گردیده است.به کارگردانی Catherine Gund با همکاری Daresha Kyi و با فروش عالی در شبکه های خانگی و همچنین کسب نمره های بالا از معتبر ترین سایت ها و منبع های نقد و بررسی مستند این مستند را یکی از بهترین مستند های سال 2017 میلادی ساخته است.

اطلاعات  فیلم مستند Chavela 2017 :

+ کارگردان :  Catherine Gund,Daresha Kyi

+ ستارگان : Pedro Almodóvar, Elena Benarroch, Miguel Bosé

+ محصول کمپانی :  Aubin Pictures

+ ساخت کشور :  Mexico | Spain | USA

+ تاریخ انتشار :  4/ October /2017

+ ژانر : Documentary | Biography | History | Music

+ زبان : English | Spanish

+ مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.8/10

Chavela 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *