دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Pearl Jam: Let’s Play Two

Let’s Play Two یک فیلم کنسرت است که اجرای افسانه ای مروارید Jam را در مزرعه Wrigley Field در طول سالهای 2016 میلادی شیکاگو تولد می کند. Pearl Jam با شیکاگو که یکی از زادگاه های ادی ودرر است، روابطی را با شهر، رقابت های شیکاگو و وریلی فیلد که در جهان ورزش و موسیقی بی نظیر است، ساخته است. از ده تا رعد و برق بولت، فیلم کنسرت از طریق فهرست در حال بارگزاری Pearl Jam از پیشینه ها و پوشش ها – که شامل 25 سال زندگی حرفه ای باند است، تغییر می کند. فیلم از طریق چشم انداز مشهور مدیر / عکاس دنی کلینچ و صدای پرل جم، این فیلم را نشان می دهد.آلبومی شامل 17 قطعه موزیک در کنسرتی زنده در سال 2017 میلادی منتشر گردید.

Pearl Jam Let's Play Two.2017.www.download.ir

فیلم مستندی موزیکال محصول 2017 میلادی کمپانی  Fox Sports Originals با همکاری دو کمپانی نام آشنای آمریکایی  Major League Baseball, Milkt Films با بودجه ساخت 53 هزار دلاری که فروشی نسبتا خوبی در سینما ها و شبکه های خانگی ایالات متحده نیز داشته است.این فیلم مستند موزیکال از تمامی مرجع های نمره دهی و رتبه بندی امتیازات و نمرات مناسبی دریافت نموده است.کارگردانی این اثر بر عهده Danny Clinch و نیز حضور ستارگانی همچون Jeff Ament, Matt Cameron, Kenneth ‘Boom’ Gaspar.

اطلاعات فیلم مستند Pearl Jam: Let’s Play Two 2017 :

+ کارگردان : Danny Clinch

+ نویسنده : Danny Clinch،Tim Donnelly

+ ستارگان :  Jeff Ament, Matt Cameron, Kenneth ‘Boom’ Gaspar

+ محصول کمپانی :  Fox Sports Originals, Major League Baseball, Milkt Films

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : 29/ September /2017

+ ژانر : Documentary | Music

+ زبان : English

+ زیرنویس : —

+ مدت زمان : 2 ساعت

+ نمرات : IMDb 8.5/10

Pearl Jam: Let’s Play Two 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *