دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Apache Warrior 2017

Apache Warrior یک فیلم مستند ساخته شده با فیلم 100٪ بی سابقه واقعی، تیرانداز واقعی اسلحه تفنگ حمله، دوربین های متعدد و مصاحبه ها است. ما برای پیدا کردن این داستان واقعی، صدها ساعت فیلم را مورد بررسی قرار دادیم. این فیلم مخاطبان را به کابین خلبان اسکادران Apache Attack Helicopters در طول سالوادور افتتاح می کند که یکی از بزرگترین حمله های ایالات متحده و جهانی تاریخ است.به عنوان مدیران، آنچه که ما را به این داستان آورده بود، ملاقات با یک خلبان آپاچی (آلن هاون) بود که بنیاد آپاچی جنگجو و یک رئیس سابق آپاچی خدمه (جاشوا لانگ) را تاسیس کرد که در آن هر دو به عنوان یک فیلم فوق العاده در اولین فیلم جذاب خود، سبک، کمک می کند مردم را به مردم آپاچی کمک کند. پس شور و اشتیاق آنها الهام بخش ما بود تا چیزی را که هیچ کس پیش از آن دیده بود را نداشته باشد. ما صدها ساعت فیلم را مورد بررسی قرار دادیم و طی این فرایند چندین نوار اسلحه خلبانان حمله را بازسازی کردیم که به ما اجازه دادند داستان این ماموریت باورنکردنی و تاریخی را به ما بگویند.آنچه رخ می دهد یک داستان واقعی تکمیلی از گروهی از خلبانان آپاچی قهرمان است که تعهد خود را به مراقبت از سربازانی که در آن زمین بر علیه چهارمین ارتش مکانیکی جهان در آن زمان دست داشته اند، تعهد می کند. این مأموریت آپاچی جنگجو “عمیق حمله” در زمان واقعی در حال پخش کردن مخاطبان و مبارزه برای بقا است.این EPIC، HUGE HEART، تجربه یکی از آخرین هزینه های “سواره نظام” هوا در تاریخ آمریکا است.مخاطبان در لبه کرسی های خود قرار خواهند گرفت و هرج و مرج و وحشت از مبارزه با هوا و در روند آن را می بینند و شاهد حس واقعی در زیر جهل ترین شرایط هستند. فیلم آپاچی جنگجو شما را در جهان خلبانان حمله، بدون قضاوت و هیچ نقطه نظر سیاسی غوطه ور خواهد کرد. مردم می دانند که چرا هواداران و خدمه سربازان می گویند که آنها با “بالاتر از بهترین ها” مبارزه می کنند و به همین دلیل آنها در تمام هزینه ها برای سربازان خود در معرض خطر قرار می گیرند….

Apache Warrior 2017.www.download.ir

 محصول 2017 میلادی کشور آمریکا که در کشور عراق فیلمبرداری شده است.این مستند ساخت کمپانی نام آشنای مستند هایی با موضوع و خطاب جنگ ، به نام A. Smith & Co. Productions به همراه دو کمپانی دیگر Mechanical Dragons و Strong Eagle Media به کارگردانی  David Salzberg و Christian Tureaud که برنده جایزه Best Military Film از جشنواره San Diego International Film Festival 2017 شده است.

اطلاعات فیلم مستند Apache Warrior  2017 :

کارگردان :  David Salzberg, Christian Tureaud

نویسنده : —

ستارگان : Eli Baldrige

محصول کمپانی : A. Smith & Co. Productions, Mechanical Dragons, Strong Eagle Media

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary|War

تاریخ انتشار : 12 December 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات :IMDb 7.2/10 — Movie Insider 4/5

Apache Warrior  2017

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *