دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Fatberg Autopsy Secrets of the Sewers 2018

دانشمندان بر روی برنامه تلویزیونی فاتبرگ Autopsy: اسرار فاضلاب، که امروز (24 آوریل) پخش می شود، 5 تن تن توده ی هیولا را تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند سیستم آب چطور خراب می شود.در خیابان های شهرهای بریتانیا یک بیماری همه گیر فتبرگ از سیستم فاضلاب ما خشمگین است. این انفجار هیولا از چربی خیس شده، دستمال مرطوب، و زباله های انسانی، محصولی است که ما از توالت ها و سینک هایمان رفع کردیم. اما چرا ما ناگهان بیشتر و بیشتر آنها را مشاهده می کنیم، و دقیقا چه چیزی در آنها وجود دارد؟ ریک ادواردز، مددکار و دانشمند، به گروهی از دانشمندان و کارکنان فاضلاب می پیوندد تا اولین کالبد شکافی فابرگاس را که از یکی از بزرگترین انفجارهای موجود در انگلستان، ایستگاه پمپ آببای میلز شرقی، “کلیسای جامع فاضلاب” گرفته شده است، بگذارد. تکنسین آسیب شناسی کارلا ولنتاین و یک تیم از کارشناسان محتویات را برای کشف شیمی، زیست شناسی و سم شناسی این جانور از فاضلاب تجزیه و تحلیل می کند و اسرار کثیف ما را به خطر می اندازد و خطر چربی ها را به شهرها و سلامت ما می رساند.

Fatberg Autopsy Secrets of the Sewers 2018.www.download.ir

مستند تلویزیونی کانال 4 فستیوال Water Thames در روز سه شنبه 24 آوریل در تلویزیون نخستین تلویزیون پخش شد.فیلمبرداری های مستند بیشتر در فاضلاب ها انجام شده و شرایط بسیار خاص و منحصر به فرد سعی در حل موضوع و مشکلات پیش آمده است.

اطلاعات فیلم مستند Fatberg Autopsy Secrets of the Sewers 2018 :

کارگردان :  Rick Edwards

نویسنده :  Rick Edwards

ستارگان : Rick Edwards

محصول کمپانی : BBC Studios

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 2018

مدت زمان : 1 ساعت

زیرنویس : —

نمرات : —

Fatberg Autopsy Secrets of the Sewers 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *