دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند From Ararat to Zion 2009

از آرارات تا زئون “درباره نقش و سرنوشت ملت های کوچک در تاریخ بشریت است. این مستند به میلیونها زائر ارمنی احترام می گذارد که با احترام عمیق و تمایل به فداکاری، به حفظ میزان سنت های معنوی و میراث سرزمین مقدس.موزاییک رنگی زیارت مسیحیان به سرزمین مقدس بیش از دو هزار سال است. زائران داستان های خود را با آنها آورده اند و خاطرات خود را با این سرزمین ترک کردند. در اینجا فیلمسازان مستند دیدگاه برخی از عبارات اساسی این داستانها را به ما نشان دادند تا هویتهای ارزشمندی را که داستانها حفظ میشد، نشان دهند. آنها مسیرهایی را که زاهدان ارمنی از بین دو نقطه کانونی از تاریخ سفر – از کوه آرارات تا صهیون، از A به Z دنبال می کنند. این فیلم صحنه های قابل توجهی را به عنوان گورخر مقدس شب، مراسم نور مقدس، کوه نشان می دهد. سینا در مصر، صومعه های صحرای یهود، قله کوه آرارات. این مستند با هم برای ایجاد تاثیر در هر سطح، از طریق روایت استثنایی ایدان کوئین، موسیقی زیبای لیزا جرار، و تصاویر دیدنی و انعکاس شخصی غنی است.

From Ararat to Zion 2009.www.download.ir

فیلم شروع و پایان می یابد با دیدگاه کوه آرارات مقدس. در صحنه های ابتدایی، ما صعود Mount Ararat، جایی که طبق مقدس مقدس، بشریت شروع جدیدی از زندگی را داده است.در صحنه های نهایی، ما به قله کوه آرارات می رسیم، جایی که، با برطرف شدن سختی های سفر، دوباره در ابتدای همه قرار می گیریم – در آغوش آسمان – و زمان برای ما متوقف شده است. اطلاعات فیلم مستند From Ararat to Zion 2009 :

کارگردان : Edgar Baghdasaryan

نویسنده : Edgar Baghdasaryan

ستارگان : —

محصول کمپانی :  —

ساخت کشور : Armenia | Egypt | Turkey

+ زبان : English

ژانر : Documentary, History

تاریخ انتشار : 2009

مدت زمان : 1 ساعت و 11 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.9/10

From Ararat to Zion 2009

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *