دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Inshallah,Kashmir 2012

این فیلم با ستیزه جویان پیشین بازنگری می شود که شکنجه هایی را که هنگام دستگیری ارتش انجام می شود، شرح می دهند. یک هندو احساسات خود را در مورد اینکه بخشی از اقلیت در منطقه در اوج ستیزه جویی است، زمانی که پدربزرگش توسط شبه نظامیان کشته شد، توصیف می کند. یک سیاستمدار و همسرش، او را وحشت می آورند که ربوده شده و اسیر بیش از یک ماه – و با وجود آن، تشکیل یک پیوند انسانی با ستیزه جویان و کمک به فرار آنها زمانی که ارتش در آنها بسته شد. یکی از این بخش می داند که ستیزه جویی در طبیعت باینری نیست. این یک پویا و پیچیده بود که منجر به مسائل مختلف اجتماعی-سیاسی، اقتصادی و مذهبی شد.از بین رفتن و برخورد های جعلی منجر به ایجاد گورهای دسته جمعی شده است که در مناطق مرزی حساس است که غیر نظامیان و روزنامه نگاران مجاز به دسترسی به نام امنیت ملی نیستند. پرویز ایمروز، وکیل حقوقدان و فعال، به ما نشان می دهد حضور تقریبا هزار نفر از این قبرها در دره. قربانیان تجاوز به عنف از کونان Poshpora توصیف تروما که آنها از دست ارتش و stigma که آنها هنوز به دلیل حادثه رخ می دهد.این فیلم نیز روایت می کند که چگونه اقلیت هندو کاشیری پندیت ها از دره به طور موثری پاک شده اند؛ اکثر آنها از تروریست های اسلامی فرار کرده اند. مسلمانان کاشمری در چندین مورد از فیلم، توضیح داده اند که چگونه مردان برداشت می شوند و به پاکستان منتقل می شوند تا تروریست ها آموزش ببینند. یکی از تروریست های سابق توضیح می دهد که چگونه کار خود را تا زمانی که اسلام از طریق هند و جهان گسترش نخواهد یافت به پایان برسد. او آماده است تا مرگ را بکشد، زیرا او به وضوح متقاعد شده است که به بهشت می رود – هرچند او نمیتواند مفهوم او را از آسمان توصیف کند. یک زن کشمیری آشکارا اذعان می کند که او با ستیزه جویان پاکستانی همدلی دارد؛ چرا که آنها مسلمان هستند. مصاحبه با نظامی هند در فیلم وجود ندارد.پس از آن فیلم ما را به «عادی بودن» یا تأثیرات اجتماعی بیست سال گذشته ویرانگری به دره می آورد. ستیزه جویی در کشمیر باعث شد تا دولت هند، دهها هزار تن از سربازان مسلح در منطقه را مستقر کند. ما می خوانیم داستان یک پسر که پا را از دست داد، زیرا او در آتش متقابل گرفتار شده است. فیلم با یک هنرمند جوان گفت که من به فضا نیاز دارم.

Inshallah, Kashmir - 2012.www.download.ir

Inshallah، کشمیر (همچنین به نام Inshallah، کشمیر: Terror زندگی می کند) یک فیلم مستند 2012 است که توسط Ashvin Kumar تهیه و ساخته شده است. این داستان کشمیر معاصر است. مجموعه ای از شهادت های متضاد، عجیب و غریب از زمان عادی مردم عادی؛ دو دهه جنگجویانه و واکنش وحشتناکی آن را تکه تکه و بی رحمانه کرد. Tehelka می گوید: “گرچه دوربین و راوی معمولا چشم انداز بی عدالتی را در یک فیلم مستند ارائه می دهند که داستان را با هم در Inshallah، کشمیر می بینند، این ها کشمیری ها هستند که روایت مفقوده خود را به تصویر یکپارچه می رسانند. از کل دره فریاد می کشید.

اطلاعات فیلم مستند Inshallah, Kashmir – 2012 :

کارگردان : Ashvin Kumar

نویسنده : Ashvin Kumar

ستارگان : Omar Abdullah, Bashir Baba, Wajahat Habibullah

محصول کمپانی :  Alipur Films

ساخت کشور : India | UK

+ زبان : Kashmiri | English | Hindi | Urdu

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 26/ January /2012

مدت زمان : 1ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.7/10

Inshallah,Kashmir 2012

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *