دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Lost in France 2016

“Lost In France”، به بررسی صحنه موسیقی مستقل اسکاتلند در دهه 90 می پردازد، که به رهبری فرقه “Chemikal Underground” رهبری می شود. این فیلم Delgados، Bis، Mogwai، Arab Strap، Franz Ferdinand و دیگر اعمال سینمایی، این فیلم صمیمی است که دوستی، خلاقیت و موسیقی را بررسی می کند. در سفر، ما یک سفر متزلزل و آشفته در اوایل کارهای نوازندگان را بازبینی می کنیم، دوباره در کنسرتی در بریتانی قرار می دهیم که شخصیت های زندگی را (و در مرحله) برای اولین بار در سال های بسیاری متصل می کند. دهه 1990، در گلاسکو، گروه شکوفایی گروه رادیویی «دلگادو» آهنگساز شیمیایی Chemikal Underground را تاسیس کرد، که در آن آهنگسازی موسیقی مستقل در شهر را به وجود آورد که موجب محبوبیت Mogwai، Arab Strap و Franz Ferdinand به جهان گردید. فراموش شده در فرانسه، یک مستند جدید هیجان انگیز، به بررسی این صحنه موسیقی Glaswegian، بازنگری سفر تعطیل، پر هرج و مرج در فرانسه در حرفه های زودگذر نوازندگان است. این مجموعه شامل یک ترکیب خیره کننده از اجرای زنده و مصاحبه های غالبا خنده دار است که در این فیلم، پرسنل کلیدی برچسب را در کشف صمیمی دوستی، حافظه و ساخت موسیقی متصل می کند. میزبان توسط جشنواره فیلم گلاسکو، به عنوان یک رویداد ویژه سینما در تاریخ 21 فوریه به عنوان یک رویداد ویژه سینما به نمایش گذاشته شده و پس از آن پخش زنده منحصر به فرد از طریق ماهواره به سینماهای سراسر انگلستان و ایرلند از Glasgow O2 ABC برگزار می شود و شامل یک گروه فوق العاده از جمله الکس کررانوس (فرانتس فردیناند )، استوارت برایتوییت (مگاوی)، RM هاببرت به علاوه دلائل دلگادس اما پولاک و پل خوابیده.

Lost in France 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی که با همکاری دو کشور ایرلند و انگلستان و به کارگردانی و نویسندگی Niall McCann ساخته شد.اولین بار در تاریخ 16 June 2016 در انگلستان با دو زبان (انگلیسی – فرانسوی) منتشر گردید.

اطلاعات فیلم مستند Lost in France 2016 :

کارگردان : Niall McCann

نویسنده : Niall McCann

ستارگان : Stuart Braithwaite, Stewart Henderson, Alex Kapranos

محصول کمپانی :  Still Films, Edge City Films

ساخت کشور : Ireland | UK

+ زبان : English | French

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 16/ June /2016 

مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.7/10

Lost in France 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *