دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Mermaids 2017

پری دریایی یک مستند برجسته در مورد جذابیت و قدرت تحول اسطوره جهانی است؛ از آژیرهای باستانشناسی به یک زیر کشت فرهنگی جدید از زنان دمیدن که ما را به برخی از طنزپردازان خود و بعدها به دنیای زیر آبهای عمیق شاعرانه تبدیل می کند.در مستند “علی وینستین”، “پری دریایی”، در جشنواره مستند بین المللی Hot Docs در تورنتو، شما تعدادی از زنان قرن 21 را که به عنوان زندگی می کنند و نسخه های معاصر موجودات دریایی افسانه ای را شناسایی می کنند، ملاقات خواهید کرد. هر کدام از آنها دلایل شخصی خود را برای “پری دریایی” داشته است، از جمله کوکی محبوس هارلم، که از طریق موروثی فرانسوی خود فرار می کند و از ژولیت فرانسوی خود استفاده می کند و از خود پری دریایی خود را برای فرار از تعهد کمربند کتاب مقدس خود استفاده می کند.داستان های زنان قلب و واقعی است، و به جای استفاده از پری دریایی به عنوان یک عینک، زنان وقتی که روی دم خود قرار می دهند، آرامش، صلح و حس لذت را می یابند. Global News با Cookie و Weinstein در ساحل دریاچه انتاریو نشست و در مورد پدیده صحبت کرد. در اینجا 4 چیزهایی که از آنها آموخته ایم و از تماشای پری دریایی ها.

Mermaids.2017.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی Naiad Productions با همکاری Sphinx Productions به کارگردانی و نویسندگی Ali Weinstein که در عرصه سینما و مستند بسیار فعال است ، از آثار این کارگردان و نوسنده می توان به Adam 2014 و Black Code 2016 اشاره نمود.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند Mermaids 2017 :

کارگردان : Ali Weinstein

نویسنده : Ali Weinstein

ستارگان : Anastasia Phillips

محصول کمپانی :  Naiad Productions, Sphinx Productions

ساخت کشور : Canada | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 7/ April /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 16 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10

Mermaids 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *