دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند No Direction Home: Bob Dylan 2005

او یکی از موثرترین، الهام بخش و نوازنده های نوازنده زمان ماست. اکنون، مارتین اسکورسیزی (Goodfellas، 1990)، کارگردان برنده جایزه اسکار، داستان فوق العاده ای از سفر Bob DylanâEUR (TM) را از ریشه هایش در مینه سوتا تا روزهای اولیه او در خانه های قهوه ای روستای گرینویچ به سوی صعود پر سر و صدا در سال 1966 به عنوان ستاره شناخته شد.این فیلم ابتدا در تاریخ 26 و 27 سپتامبر 2005 در تلویزیون ایالات متحده (به عنوان بخشی از سری کارشناسی ارشد آمریکایی در PBS) و بریتانیا (به عنوان بخشی از سری آرنا در BBC Two) نشان داده شد.نسخه DVD این فیلم و آلبوم موسیقی متن همراه آن (The Bootleg Series Vol 7: No Direction Home: The Soundtrack) در آن ماه منتشر شد.این پروژه در سال 1995 آغاز شد، زمانی که مدیر دیولان، جف رزن، برنامه ریزی مصاحبه با دوستان و همکاران دیلان را شروع کرد. از جمله مصاحبه ها، شاعر آلن گینزبرگ و دیو ون رونک، موسیقیدان فولکلور بودند که هر دو آنها قبل از فیلمبرداری فوت کردند. سوز روتلو، دوست دختر قدیمی Dylan، یک مصاحبه نادر را نیز ارائه داد و بعدا به رولینگ استون گفت که از نتایج این پروژه بسیار خوشحال است. دیلن خود نیز برای گفتگو آزاد و آرام با راسن در سال 2000 به مدت ده ساعت در آنجا ملاقات کرد. مصاحبه های دیگر با کسانی که او را در آن زمان می شناختند، شامل جوآن Baez، پیت سجر، لیام کلنسی، ماریا مالداور، پیتر یاررو و مروجانی مانند هارولد لوستال بود.

No Direction Home Bob Dylan.2005.www.download.ir

راهی به خانه نیست (انگلیسی: No Direction Home) یک فیلم مستندتلویزیونی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی محصول سال ۲۰۰۵ است که به زندگی باب دیلن موسیقی‌دان آمریکایی و تأثیری که بر موسیقی و فرهنگ عامه در قرن بیستم گذاشته است، می‌پردازد. نام فیلم از ترانهٔ مشهور باب دیلن، «همچون یک خانه‌به‌دوش»، گرفته شده است.

اطلاعات فیلم مستند No Direction Home: Bob Dylan 2005 :

+ کارگردان : Martin Scorsese

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Bob Dylan, B.J. Rolfzen, Dick Kangas

+ محصول کمپانی :  Spitfire Pictures, Grey Water Park Productions, Thirteen / WNET

+ ساخت کشور :  UK | USA | Japan

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Biography

+ مدت زمان : بیش از 4 ساعت

+ زیرنویس : انگلیسی  و روسی

+ نمرات : IMDb 8.5/10 — Roger 4/4 — Rotten 94%

No Direction Home: Bob Dylan 2005

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *