دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند No Place on Earth 2012

زمانی که نقشه برداری از بزرگترین غار در اوکراین آغاز می شود . محقق و اکتشافگر معروف کریس نیکولای مدارکی از پنج خانواده ی یهودی که نزدیک 1 سال و نیم در آنجا برای فرار از نازی ها زندگی می کردند , پیدا می کند . این مستند داستان یکی از طولانی ترین بقاهای زیرزمینی می باشد که تاریخ بشر تاکنون توانسته ثبت کند . برای اولین بار این تحقیقات توسط پلیس NYPD در سال 1993 آغاز شد . خانواده های یهودی متشکل از 38 نفر بودند و Esther Stermer سپرست آنها بود . بعد از این ماجرا تلاش های 10 ساله برای پیدا کردن بازماندگانی از آن دوران آغاز شد در نهایت تلاش ها نتیجه داد و بسیاری از بازماندگان امروزه در نیویورک و منهتن زندگی می کنند . در مستند هیچ مکانی بر روی زمین با برخی از این بازماندگان مصاحبه شده و داستان های جالبی را به همراه دارند .

دانلود فیلم مستند No Place on Earth 2012

سایر توضیحات : فیلم مستند No Place on Earth 2012 توسط Janet Tobias کارگردانی شده است و خود Tobias به همراه Paul Laikin وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . این مستند در اواین هفته اکران خود در 5 آپریل 2013 توانست فروشی بالغ بر 13 هزار دلار داشته باشد و در نهایت سودی بالغ بر 199 هزار دلار به جای گذاشت . از دیگر آثار معروف خانم Tobias می توان Unseen Enemy و Frontline اشاره کرد . Chris Nicola , Fruzsina Pelikán و Saul Stermer از جمله افرادی بودند که در مستند هیچ مکانی بر روی زمین محصول 2012 حضور داشتند .

دانلود فیلم مستند No Place on Earth 2012

مشخصات فیلم مستند No Place on Earth 2012 :

– ژانر : مستند – تاریخی

– کارگردان : Janet Tobias

– نویسنده : Paul Laikin , Janet Tobias

– استودیوی سازنده : A List Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 9 می 2013

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

No Place on Earth 2012