دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بازی بسیار جالب و سرگرم کننده سنگ – کاغذ – قیچی USA Rock Paper Scissors جاوا

سنگ – کاغذ – قیچی یکی از معروف ترین بازی های جهانی می باشد که مردم اکثر کشورها با این بازی آشنایی دارند. امروز در میهن دانلود این بازی را مخصوص گوشی های موبایل و به صورت جاوا در چندین سایز تصویر مختلف برای دانلود شما کاربران عزیز این سایت قرار داده ایم.

شما می توانید بازی USA Rock Paper Scissors به 4 صورت مختلف انجام دهید:
1 – به صورت عادی با برنده شدن در هر مسابقه به کشور بعدی سفر کنید و با فردی از آن کشور مسابقه دهید که هر چه به مراحل بالاتر نزدیک می شوید رغیب ها قوی تر شده و نیز بازی سخت تر می شود.
2 – ابتدا رغیب شما چند حرکت سنگ – کاغذ – قیچی را با دست انجام می دهد و شما طی زمانی مشخص می بایست حرکات مخالف را یکی پس از دیگری انجام دهید تا برنده شوید و به مرحله ی بعد بروید.
3 – ابتدا رغیب شما یکی از حرکات سنگ – کاغذ – قیچی را با دست انجام می دهد و سپس شما می بایست مخالف آن را تا 10 دوره انجام دهید که در این مدت زمان در حال سپری شدن است.
4 – سه دوره سخت را با یک میمون مسابقه می دهید.

بازی فوق در 6 رزولیشن تصویر مخصوص گوشی های مختلف (176×208 , 176×220 Sony Ericsson , 240×320 Nokia S60v3 , 240×320 Sony Ericsson , 240×320 Sony Ericsson P910i , 320×240) و با حجمی بسیار مناسب در ادامه مطلب جهت دانلود شما دوستان عزیز قرار گرفته است.


  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *