دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Patton Oswalt: Annihilation 2017

پتن اسوالت (انگلیسی: Patton Oswalt؛ زادهٔ ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۶۹) یک هنرپیشه و کمدین اهل ایالات متحده آمریکا است.پاتون اسوالت، علیرغم تراژدی شخصی، هنوز بهترین وضعیت خود را دارد. پاتون اسوالت، با توجه به مصائب دوران ترامپ و زندگی پس از از دست دادن یک دوست، به سفر خود ادامه می دهد تا شادی را به جهان ببخشد.تراژدی و کمدی مرتبط هستند. جالب ترین کمدین ها اغلب با استفاده از شکل هنری خود به منظور مقابله با شیاطین که آنها را تحریک می کنند و در طول زندگی خود از آنها فرار کرده اند، استفاده می کنند. آلزایمر، خودکشی و سوء مصرف مواد در جهان کمدی رایج هستند، اما هیچکدام از آنها به عنوان قدرتمند نیستند، در مقابل یک میکروفون ایستاده و شکایات خود را به یک مخاطب منتخب منتقل می کنند. در Netflix خود، نابودی، پاتون Oswalt تظاهرات علیه سپیده دم در جهان رفته دیوانه است. اسوالت اخیرا از طریق وحشتناک و غیر منتظره از دست دادن همسرش در سال گذشته رفته و تلاش می کند که به خاطر دخترش از هم جدا شود و همچنین مبارزه با افسردگی است که همیشه در زندگی او ثابت است. شما ممکن است Annihilation را جالب ترین کمدی ویژه ای که تا به حال دیده اید، در نظر نگیرید، اما ممکن است لازم باشد…..

Patton Oswalt Annihilation 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Bobcat Goldthwait و نویسندگی Patton Oswalt و اجرای درخشان و منحصر به فرد خود او که توانسته شبی هیجان انگیز و خاص را طول یک ساعت نمایش خود به جا گذارد.این مستند با حمایت شبکه خانگی Netflix پخش گردید و و محصول کمپانی  Marlowe Productions که با بودجه 400 هزار دلاری نیز ساخته شده است.

اطلاعات فیلم مستند Patton Oswalt: Annihilation 2017 :

کارگردان : Bobcat Goldthwait

نویسنده : Patton Oswalt

ستارگان : Patton Oswalt

محصول کمپانی : Marlowe Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Comedy

تاریخ انتشار : 17 October 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 6 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10

Patton Oswalt: Annihilation 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *