دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Simply Complicated 2017

مسیر زندگی حرفه ای دمی لواتو او را از یکی از عزیزان دیزنی به یک ستاره پاپ برنده شده است. با این حال، تحت تاثیر موفقیت قرار گرفت، زن جوان آسیب دیده که با اعتیاد، بیماری روحی و خواسته های فیزیکی و عاطفی قاطعانه برخورد می کرد. دمی لواتو، مستند اصلی یوتیوب: به سادگی پیچیده، به دنبال پیگیری او برای غلبه بر شیاطین او است و نشان می دهد که این سفر دردناک بر بلوغ و روحیه موسیقی او تأثیر می گذارد.لوموتو در سال 1992 در نیومکزیکو متولد شد، زمانی که پدر و مادرش طلاق گرفت، فقط دو سال داشت. ضرب و شتم ناشی از رها کردن پدر تولدش، همراه با تهاجم تسلیحات بی وقفه در مدرسه، همچنان به سن بلوغ ادامه می دهد. از همان ابتدا، آواز از درد و ناامیدی او پناهگاه بود.او با تشویق مادرش تقویت شد و در هر فرصتی که بود، شروع به حضور در کلاس های آموزشی و گوش دادن کرد. او به زودی نقش ها را بر روی تلویزیون کودکان گرفت و به سرعت یکی از محبوب ترین ستاره های کانال دیزنی شد. حرفه او همچنان به شکوفایی در استودیو ضبط و مراحل تورهای سراسر جهان ادامه داد. Rollercoaster از شهرت کمی برای فرونشینی مسائل اساسی او هنوز مقابله بود؛ در واقع، آنها را به خط مقدم آورد. با زندگی و شغلی که در تعادل حلق آویز شده بود، او تصمیم شجاعانه در جستجوی درمان اعتیاد به مواد غذایی، الکل و کوکائین را ساخت….

Simply Complicated 2017.www.download.ir

این مستند بلند مدت که توسط هانا لوکس دیویس تهیه شده است، در مورد زندگی خواننده آمریکایی، ترانه سرا و بازیگر نقش مکمل زن دمی لواتو است.این مستند محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Hannah Lux Davis و Jeff Bierman نامزد دریافت جایزه Best Music Documentary از جشنواره MTV Movie + TV Awards 2018 نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند Simply Complicated 2017 :

کارگردان : Hannah Lux Davis, Jeff Bierman

نویسنده : —

ستارگان : Demi Lovato, Marissa Callahan, Dianna De La Garza

محصول کمپانی : Philymack Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 17 October 2017

مدت زمان :  1 ساعت و 17 الی 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.9/10

Simply Complicated 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *