دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Brit Who Tried To Kill Trump 2017

در ماه مه سال 2016، والدین یک 20 ساله به نام مایکل ساندفورد گزارش دادند که پسرش در آمریکا از بین رفته است. بیست و سه روز بعد مایکل در تظاهرات دونالد ترامپ در لاس وگاس ظاهر شد.مدت کوتاهی پس از آنکه Trump به مرحله رسید، مایکل به یک افسر پلیس نزدیک شد، ثانیه ها بعد او سعی کرد که اسلحه را بگیرد. در ابتدا مشخص نیست به چه نیت این کار را کرده است اما زمانی که توسط سرویس مخفی سوال می شود، مایکل اظهار داشت که او در تیراندازی و قتل دونالد ترامپ برنامه ریزی شده، و گفت که او(ترامپ) یک نژادپرست که سزاوار مرگ بود.مایکل به سرعت در وسط یک طوفان رسانه ای و به حکم نظام عدالت خشن آمریکا محکوم شد. مایکل پس از محکومیت مجازات، چندین سال پشت سمیله های زندان ایستاد. این فیلم را در یک سفر به کشف چگونگی آن بود که یک پسر جوان طبقه متوسط fromsuburban سوری که از یک شکل دیگری از اوتیسم شناخته شده Aspergers رنج می برد تا تلاش برای ترور مرد بحث برانگیز ترین و با مشخصات بالا در جهان است.به دنبال خانواده مایکلز، ما شاهد عدم اطمینان اوضاع هستیم زیرا مردی که پسرش قصد کشتن او را دارد، رئیس جمهور ایالات متحده است.

The Brit Who Tried To Kill Trump (2017).www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور انگلستان، به کارگردانی Guy Simmonds و حضور افرادی همچون Adrian Bower, Cole Bartiromo, Greg Donovan.این مستند محصول کمپانی Firecracker Films در شبکه BBC  اولین بار به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند The Brit Who Tried To Kill Trump 2017 :

کارگردان : Guy Simmonds

نویسنده : —

ستارگان : Adrian Bower, Cole Bartiromo, Greg Donovan

محصول کمپانی : Firecracker Films

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Crime

تاریخ انتشار : 20 January 2017

مدت زمان : 45 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 5.6/10

The Brit Who Tried To Kill Trump 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *