دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The China Hustle 2018 + کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.

داستان ترسناک وال استریت که در مورد شرکت های چینی، بازار سهام آمریکا و رعب و وحشت فرصت طلبی پشت بزرگترین آسیب پذیری های که شما از آن خبر نداشتید، ناخوشایند که آشکار می شود.از تولیدکنندگان Enron: Smartest Guys در مورد مستند می گوید داستان وال استریت در مورد یک جنایت مالی، هنوز هم در حال ظهور بسیار بزرگ است. سرمایه گذاران در حاشیه دنیای مالی به دنبال گزینه های جدید برای سرمایه گذاری با سرعتی بالا در بازارهای جهانی هستند و در چین سرپیدا کرده اند. اما زمانی که یک سرمایه گذار یک زنجیره گسترده از تقلب را کشف می کند، همه  چیز مورد سوال قرار می گیرد. مستند جادو راتشتین زنگ هشدار را در مورد نیاز به شفافیت در جهان مالی ناچیز کاهش یافته توسط زنگ های کسانی که برای کشف بزرگترین صدای شما هرگز از.فساد یک کلمه است که در ارتباط با دولت چینی و بورس اوراق بهادار آمریکا و در “چین شستشو” مدیر جید راتشتین اثرات ویرانگر را نشان می دهد که دو سیستم فاسد متقاطع گرده افشانی می کنند. این فیلم مستقیما به یک فیلم مستند فصلی مالی تبدیل شده است که از بحران مسکن سال 2008 پخش شده است. با توجه به توضیحات پدیده مالی مانند کوتاه شدن (خلاقیت سریع برای کسانی که “The Big Short” را دیدم)، “The Hustle China” دقیق و دقیق است و اجازه می دهد بسیاری از بازیکنان خود را از طریق مصاحبه ها در رابطه با مشارکت سایه ای خود، داستان های خود را از طریق سرد ، چراغ های شفاف اینها کلاهبرداران، وکلا، فعالان بازرگانی هستند؛ برخی از آنها صادقانه و صادقانه هستند و دیگران مضطرب و دفاعی هستند.

The China Hustle.2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کمپانی Jigsaw Productions با همکاری شرکت 2929 Productions به کارگردانی و نویسندگی Jed Rothstein یکی از معروف ترین مستند ساز های جهان که دارای جایزه اسکار و برنده چندین جایزه بین المللی دیگر و نامزد دریافت بسیاری از جوایز دیگر.

اطلاعات فیلم مستند The China Hustle 2018 :

کارگردان : Jed Rothstein

نویسنده : Jed Rothstein

ستارگان : Pat O’Brien

محصول کمپانی :  2929 Productions, Jigsaw Productions, Kennedy/Marshall Company

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 23 March 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

The China Hustle 2018

به روز رسانی :

1397/02/12 -- کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *