دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Tickled

Tickled : یک فیلم مستند زیبا و نشاط آور است که در سال 2016 در کشور آمریکا ساخته و منتشر شد . کارگردانان این فیلم مستند ، آقای David Farrier و Dylan Reeve نام دارند که از کارگردانان و نویسندگان به نام و دارای سابقه درخشان در فیلم های مستند در ژانر طنز و اجتماعی هستند که از کارهای معروف این دو کارگردان می توان از فیلم تلویزیونی Short Poppies که یک فیلم در ژانر کمدی است و فیلم مستند Manila: No Limitations تولید سال 2014 و البته مجموعه تلویزیونی Shortland Street نام برد . نویسندگی این فیلم مستند نیز بر عهده خود کارگردان می باشد . بازیگرانی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند از معروف ترین و پر کار ترین بازیگران فیلم های مستند و سینمایی به شمار می روند که تا کنون خالق فیلم های زیادی نیز بوده اند که عبارتند از : David Starr و Hal Karp که در فیلم هایی نظیر 27 Matches محصول سال 2016 و فیلم Waitangi: What Really Happened تولید سال 2011 نقش آفرینی کرده اند و البته بازیگر نقش اصلی این مستند که داستان فیلم بر اساس داستان زندگی وی ساخته شده یعنی خود  آقای David Farrier نیز در این اثر نقش آفرینی می کنند . تا کنون فیلم های زیادی با موضوعات اجتماعی و طنز ساخته و منتشر شده است که در اینجا با فیلم Tickled ( قلقلک ) که یکی از بهترین ها در این ژانر است آشنا می شوید .

دانلود مستند Tickled با کیفیت HDTV 720p

سایر توضیحات : موضوع فیلم همانطور که از اسمش پیداست درباره ی قلقلک است . ژورنالیست معروف یعنی آقای David Farrier که پیش تر درباره ی وی صحبت شد ، یک رقابت سخت درباره ی قلقلک دادن در فضای مجازی تشکیل داد و از همه برای شرکت در این رقابت بامزه دعوت به عمل آورد تا بتوانند سطح تحمل خود را بیازمایند ، اما وی هیچوقت تصورش را نمیکرد که با استقبال بسیار زیاد مردم در رابطه با این رقابت مواجه شود که البته در این بین دچار مشکلاتی نیز می شود . این فیلم مستند از جهات بسیاری مورد نقد و تشویق سایتهای معرفی فیلم های مستند قرار گرفته است و توانسته است که نمره ی مطلوب 7.7 از 10 را در سایت معتبر IMDB از آن خود کند . پیشنهاد می کنیم تماشای این مستند را از دست ندهید .

دانلود مستند Tickled با کیفیت HDTV 720p

مشخصات فیلم مستند Tickled :

– ژانر : مستند – کارگردان : David Farrier – نویسنده : Dylan Reeve – استودیوی سازنده : A Ticklish Tale – محصول کشور : آمریکا – تاریخ انتشار : 2016 – مدت زمان : 1 ساعت 32 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : HDTV 720p – فرمت فایل : xvid – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

Tickled