دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Burnt 2015

Burnt 2015 در سال 2015 توسط کمپانی 3 Arts Entertainment ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده John Wells بوده است که یکی از کارگردانان بزرگ سینمای جهان می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون August: Osage County و The Company Men را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : آدام جونز یکی از حرفه ای ترین آشپزهای حهان می باشد که در یک رستوران بزرگ در فرانسه مشغول به کار بوده است اما به دلیل اعتیاد خود به مواد مخدر کار و شهرت خود را از دست می دهد ، حال پس از گذشت چند سال و در شرایطی که او دیگر آن فرد سابق نمی باشد به آمریکا سفر کرده است تا بتواند در کنار دوستان سابق و رقبای خود یک رستوران جدید و بزرگ احداث کند و این رستوران را تبدیل به بزرگترین رستوران ایالات متحده کند اما در این راه سایه روتبط ناسالم گذشته او باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود .

دانلود فیلم Burnt 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : درام

– کارگردان : John Wells

– شرکت سازنده : 3 Arts Entertainment

– بازیگران : Bradley Cooper – Sienna Miller – Daniel Brühl

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 101 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *