دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه کامل بازی Need For Speed Collection 1994-2013

یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقات ماشین سواری حرفه ای بازی بسیار زیبای Need For Speed است، امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت کاملترین مجموعه بازی مسابقات رانندگی جنون سرعت را در نظر گرفته ایم، این مجموعه دارای تمامی بازی های ساخته شده این بازی از سال 1994 الی 2013 می باشد، شما همکنون می توانید در ادامه مطلب تک تک تصاویر تمامی این مجموعه را با توضیحات کامل مشاهده بفرمایید، امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت ببرید . در بازی جنون سرعت شما بصورت آزادانه در شهر در حال رانندگی هستید و باید در تمامی مسابقاتی که در شهر برگزار می شود شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کنید و پول نهایی را به دست بیاورید تا بتوانید برای خرید ماشین جدید و یا ارتقاء دادن ماشین خود از ان استفاده کنید، در این راه شما با ماموران پلیس روبرو می شوید و باید از دست آنان فرار کرده و یا ماشین های آنها را نابود کنید، بازی جنون سرعت با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است و شما می توانید تعدادی از بازی های این مجموعه را با کیفیت HD مشاهده بفرمایید.

Need For Speed Collection Picture

 

 

1) بازی The Need For speed – I :

 یکی از اولین بازی های ساخته شده جنون سرعت بازی The Need For speed – I می باشد، این بازی در سال 1994 طراحی شده است که توانست در آن سال طرفداران زیادی را جذب خود کند، در سال 1994 بازی های جالبی طراحی نشده بود و شرکت بازی سازی EA توانست تا مردم هرساله ورژن جدید این بازی را درخواست کنند، در این بازی شما باید با تمامی ماشین ها مسابقه دهید و برای کسب امتیاز در تمامی مسابقات مقام اول را کسب کنید.

2) بازی The Need For Speed – I Special Edition :

بازی The Need For Speed – I Special Edition در اواخر سال 1994 با طراحی ویژه ساخته شد، در این بازی تعدادی ماشین های جدید اضافه شده است و شما باید برای راهیابی به مراحل بعد تمامی حریفان خود را شکست دهید، در ورژن جدید این بازی گرافیک بازی تغییر کرده و تمامی گیمرها را جذب خود کرده است.

3) بازی Need For Speed – II :

بازی Need For Speed – II در 30 آوریل سال 1997 طراحی و ساخته شده است، در این بازی گرافیک بسیار بالا رفته و همچنین با محیط دو بعدی طراحی شده است، در بازی جنون سرعت 2 شما باید با سرعت بسیار بالا تمامی حریفان خود را شکست دهید، در بازی جنون سرعت 2 پلیس در مسابقات شما دخالت کرده و شما باید از دست ماموران پلیس فرار کنید و آنها را نابود کنید.

4) بازی Need For Speed – II Special Edition :

در بازی Need For Speed – II Special Edition تغییراتی ویژه ای ایجاد شده است، تعدادی ماشین و زمین های بازی جدید اضافه شده است، همچنین شما می توانید ماشین خود را تغییر دهید و ماشین خود را اسپرت کرده و موتور آن را تقویت کنید، در این بازی شما باید با تمامی سرعت از دست ماشین های پلیس فرار کنید و در مسابقات اتومبیل رانی تمامی ماشین ها را شکست دهید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است.

5) بازی Need For Speed – III Hot Pursuit :

بازی Need For Speed – III Hot Pursuit در 28 سپتامبر سال 1998 و توسط ای ای کانادا ساخته شد، بازی جنون سرعت 3 با گرافیک فوق العاده بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و در این بازی مناظر و درختان و زمین بازی بصورت طبیعی طراحی شده است، در این بازی شما تحت تعقیب پلیس هستید و باید آنان را از بین برده و از دست تمامی آنها با سرعت بسیار بالا فرار کنید.

6) بازی Need For Speed – High Stakes :

بازی Need For Speed – High Stakes در اواخر سال 1999 ساخته شده است، در بازی جنون سرعت زمین های جدید و دشواری به بازی اضافه شده است و مسیر و راه شما را بسیار سخت کرده و شما باید در این مسیرهای پیچ در پیچ و دشوار از دست ماموران پلیس فرار کرده و در مسابقات اتومبیل رانی حریفان خود را شکست دهید.

7) بازی Need For Speed – Porsche Unleashed :

بازی Need For Speed – Porsche Unleashed در 24 مارس سال 2000 در شرکت الکترونیک آرتز توسط ایدن استودیوز ساخته و منتشر شده است، در این بازی جنون سرعت ماشین های پورشه اضافه شده است که دارای سرعت و قدرت بسیار بالای می باشد، در این بازی گرافیک بالا رفته و زمین های بازی بیشتری اضافه شده است.

8) بازی Need For Speed – Hot Porsche 2 :

بازی Need For Speed – Hot Porsche 2 در تاریخ 30 سپتامبر سال 2002 توسط شرکت الکترونیک آرتز منشر شده و توسط ای ای بلک باکس ساخته شده است، در این بازی به دلیل خلاف کردن بیش از حد شما تحت تعقیب شدید پلیس هستید و تمامی پلیس ها برای دستگیر کردن شما خیابان ها را بصورت فجیحی بسته اند و شما باید از دست ماموران پلیس فرار کرده و جان خود را نجات دهید.

9) بازی Need For Speed – Underground :

 یکی از هفتمین بازی های سری جنون سرعت بازی بسیار زیبای Need For Speed – Underground می باشد که توسط استودیو بلک باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در اواخر سال 2003 منشر شد، در این نسخه بازی تمامی شهر و ماشین ها بصورت واقعی طراحی شده اند، در بازی مسابقات زیرزمینی نقشه جدید اضافه شده است و تمامی مسابقات شما در شهر صورت می گیرد .

10) بازی Need For Speed – Underground 2 :

بازی Need For Speed – Underground 2 در سال 2004 توسط الکترونیک آرتز تولید و منشر شده است، در این بازی شما باید بصورت غیر قانونی تمامی مسابقات خود را انجام دهید، در بازی مسابقات زیرزمینی 2 تعدادی ماشین های جدید حرفه ای با زمین های بازی جدید اضافه شده است و شما باید در این بازی برای به دست آوردن ماشین های جدید در مسابقات امتیاز بیشتری کسب کرده و حریفان را شکست دهید.

11) بازی Need For Speed – Most Wanted :

بازی Need For Speed – Most Wanted در 15 نوامبر سال 2005 توسط استودیو جعبه سیاه و الکترونیک آرتس عرضه شد، در این نسخه بازی جنون سرعت شما تحت تعقیب شدید پلیس هستید و با حسگر پلیس پاب خود باید تمامی پلیس ها را کنترل کرده و از دست آنها فرار کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است.

12) بازی Need For Speed – Most Wanted Black Edition  :

بازی Need For Speed – Most Wanted Black Edition در اواخر سال 2005 توسط الکترونیک آرتس عرضه شد، در این بازی گرافیک بازی بالاتر رفته و تعدادی زمین های مسابقات به بازی اضافه شد است و شما باید برای تقویت ماشین خود در تمامی مسابقات حریفان خود را شکست دهید، همچنین پلیس در حال تعقیب شما می باشد و تعداد ماموران پلیس بیش از حد بوده و باید جان خود را نجات دهید.

13) بازی Need For Speed – Carbon Collectors Edition :

بازی Need For Speed – Carbon Collectors Edition سیزدهمین قسمت از بازی های پرطرفدار جنون سرعت می باشد، این بازی در 14 اکتبر سال 2006 توسط ای آ بلک باکس منشر شد، در این بازی تعدادی زمین بازی اضافه شده است که  دارای دره های خطرناک می باشد، در این نسخه بازی تمامی مسابقات شما در محل تحت تعقیب پلیس انجام می شود و شما باید با روش خاصی از دست پلیس ها فرار کرده و در مسابقات نفر اول شوید.

14) بازی Need For Speed – Prostreet :

بازی Need For Speed – Prostreet در 30 می سال 2007 توسط الکترونیک آرتز منتشر شد، در این نسخه بازی بصورت شبیه ساز طراحی شده است به همین دلیل در این بازی هیچ پلیسی نیست و شما باید فقط در مسابقات شرکت کرده و حریفان خود را شکست دهید، در این بازی تعداد زیادی ماشین های مسابقه ای اسپرت و قدرتمند اضافه شده است.

15) بازی Need For Speed – Undercover :

بازی Need For Speed – Undercover در 18 نوامبر سال 2008 توسط الیورماریوت طراحی و توسط شرکت ای ای بلک باکس ساخته و توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است، در این نسخه بازی شما در نقش یک مامور مخفی پلیس هستید و باید تمامی کسانی را که بطور مخفی مسلبقات برگذار می کنند را دستگیر کنید، همچنین تمامی مسابقات در بزرگراه های بسیار شلوغ و خیابان ها انجام می شود و شما باید بصورت حرفه ای از میان آنها عبور کرده و آنها را دستگیر کنید.

16) بازی Need For Speed – Shift :

بازی Need For Speed – Shift در 15 سپتامبر سال 2009 توسط شرکت الکترونیک آرتز طراحی و منتشر شده است، این بازی بصورت شبیه ساز طراحی شده است و در این نسخه 72 اتومبیل بسیار حرفه ای و قدرتمند اضافه شده است و تمامی آنها با لیسانس کامل طراحی شده اند، همچنین تمامی مناظر این بازی بصورت کاملا طبیعی ساخته شده است.

17) بازی Need For speed – World :

بازی Need For speed – World در 27 ژوئیه در سال 2010 توسط کمپانی بازی سازی گیم پلی طراحی و ساخته شد، در این بازی تمامی مسابقات شما بصورت زیرزمینی و مخفی است و در این مسابقات شما تحت تعقیب پلیس هستید، سبک این بازی بصورت اکشن است و شما باید بصورت خشن تمامی ماشین ها را با سرعت ماورایی پشت سر بگذارید.

18) بازی Need For Speed – Hot Pursuit :

بازی Need For Speed – Hot Pursuit در 16 نوامبر سال 2010 توسط شرکت الکترونیک آرتز طراحی و منتشر شد، این بازی یکی از بهترین و زیباترین بازی های جنون سرعت در این سالها بود و برنده جاییزه بهترین بازی مسابقات اتومبیل رانی در E3 معرفی شد، در این بازی بیش از 60 خودروی بسیار حرفه ای و اسپرت وجود دارد و به دلیل مسابقات زیرزمینی شما پلیس شما را محاصره می کند و شما باید جان خود را نجات دهید.

19) بازی Need For Speed – Shift 2 Unleashed :

بازی Need For Speed – Shift 2 Unleashed در 29 مارس 2011 توسط کمپانی بازی سازی گیم پلی طراحی و توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد، این بازی بصورت شبیه ساز مسابقات ماشین سواری طراحی شده است و بیش از 140 ماشین اسپرت حرفه ای و بیش از 40 زمین مسابقات در این بازی وجود دارد، همچنین این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است.

20) بازی Need For Speed – The Run :

بازی Need For Speed – The Run در 15 نوامبر سال 2011 توسط ای آ بلک باکس طراحی و توسط کمپانی بازی سازی گیم پلی منتشر شده است، در این بازی داستان در یک مسابقه در سراسر ایالات متحده از سانفرانسیسکو به نیویورک است، همچنین برای اولین بار این شرکت بازی را بصورت خروج از اتومبیل و سفر با پای پیاده طراحی کرده است، شما می توانید این بازی را در دنیای واقعی مسابقات ماشین سواری بصورت کاملا طبیعی بازی کنید.

21) بازی Need for Speed: Most Wanted 2 :

بازی Need for Speed: Most Wanted در 30 اکتبر سال 2012 توسط بریتانیا ساخته و منتشر شد، این بازی همانند نسخه اولش شما را در اوج بازی های مسابقه ای و فرار از دست پلیس می برد با این تفاوت در این نسخه گرافیک بازی باور نکردنی و محیط بازی کاملا سه بعدی می باشد و همه چیز بصورت طبیعی می باشد.

22) بازی Need For Speed – Rivals :

سرانجام پس از یکسال انتظار نسخه جدید بازی Need For Speed – Rivals در 23 می سال 2013 منتشر شد، این بازی با گرافیک باورنکردنی و محیط سه بعدی طراحی شده است و تمامی منظر و ماشین ها بصورت کاملا واقعی هستند، شما می توانید در این بازی هم بصورت راننده فراری و هم بصورت یک افسر پلیس در حال تعقیب راننده های فراری بازی کنید، در نسخه نهایی بازی جنون سرعت شما می توانید یک رانندگی واقعی را انجام دهید.