دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند ایرلند وحشی: لبه ای از دنیا محصولی از BBC

مستندی دیگر از دنیای طبیعت، به روایت کالین استافورد-جانسون (Colin Stafford-Johnson) ساخته BBC که در سال 2017 منتشر شده است.

ایرلند وحشی: لبه ای از دنیا

کالین استافورد-جانسون ما را در این مستند به سفری اعجاب انگیز به یکی از شگفت انگیز ترین خطوط ساحلی جهان می برد تا در آن شاهد شگفتی های جدید از دنیای وحش و مکان های بی نظیر و بکر باشیم.

بخش اول:

کالین استافورد-جانسون در ابتدای سفر خود در امتداد سواحل زیبای اقیانوس اطلس پیش می رود و به کاوش در ویرانه های باستانی و حیات وحش در صخره های اسکلینگ (Skelling Rocks) می پردازد. در راس قله های توفان زده ای که در قسمت جبوب غربی ایرلند قرار دارند
صومعه ای باستانی وجود دارد که توسط کشیش های اولیه مسیحی ساخته شده است چیزی حدود 1500 سال پیش. سفر جانسون در خلیج کلو (Clew Bay) جایی که می توان آن را نیمه ی راه سفر در سواحل غربی ایرلند دانست، به پایان می رسد.

BBC.Wild.Ireland.The.Edge.of.the.World.1of2

بخش دوم:

جانسون سفرش را با کامل کردن ماجراجویی خود در حاشیه اقیانوس اطلس به پیش می برد. پس از کاوشی مضاعف در حیات وحش و کوهستان های خلیج کلو جایی که مدتی در آنجا به استحراحت پرداخته بود، به قصد رسیدن به Donegal سرزمین عقاب طلایی  سمت شمال را در پیش می گیرد. پیش از رسید به نقاط شمالی ایرلند، در جهت شرق حرکت میکند و سواحل شمالی را نیز در سفر خود از قلم نمی اندازد.

Wild.Ireland.The.Edge.of.the.World.2of2

Wild Ireland The Edge of the World

توضیحلت بیشتر:

زبان پخش: انگلیسی

فرمت فایل: MP4

نرخ فریم ریت: 25 فریم بر ثانیه

مدت زمان: 59 دقیقه

کانال صوتی: استریو

رزولوشن: 16:9

کیفیت فایل : 720p HDTV

کدک ویدئو: x264 CABAC High@L4.1

بیت ریت ویدئو: 3074 کیلوبات بر ثانیه

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *