دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2017 Robert Kirkman’s Secret History of Comics +قسمت های 4 تا 6 اضافه شد

سریال مستند نگاهی عمیق تر به داستان ها، مردم و حوادثی که دنیای کتاب های کمیک را تبدیل کرده اند، می گیرد.رابرت کرکمن، نویسنده خاندان پیاده روی مرده، ستاره های این مجموعه مستند که نگاه عمیق تر به داستان ها، مردم و حوادثی که دنیای کتاب های کمیک را تبدیل کرده اند. تهیه کننده اجرایی رابرت کرکمن (“پیاده روی مرده”)، اولین و مهمترین سازنده کمیک است. او می گوید عشق او برای هنر و صنعت، هیچ محدودیتی ندارد، و او این علاقه را در این سریال مستند به اشتراک می گذارد.همچنین دارای مصاحبه هایی با آیکون های مانند استن لی، پتی جینکینز، لیندا کارتر، کوین اسمیت، فامیک جانسن، جی.ک. سیمونز، میشل رودریگز، و تاد مک فارلین، در میان بسیاری دیگر.مستند به عقب میرود و فیلمهای آرشیوی بزرگ را از افرادی که خط داستان اصلی را توسعه دادهاند، فراهم میسازد، اما جالبتر است، نگاهی به زمانها و نحوه ارتباط آن با افراد درگیر دارد. آنها از تاریخ «Wonder Woman» و تکامل شخصیت پیروی می کنند و در طول راه بسیاری از سران صحبت می کنند که زمینه را برای مشاهده افراد و کمیک ها فراهم می کنند.

Robert Kirkman's Secret History of Comics.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کمپانی  (American Movie Classics (AMC یکی از مشهورترین کمپانی های هالیوود. در این مستند ستارگان بزرگ دنیای سینما حضور دارند از جمله Keri Russell, Blaine Anderson, Tom Belding . این مستند تا کنون در یک فصل و شش قسمت ارائه شده و مورد پسند عموم نیز قرار گرفته و فروشی خوبی در شبکه های خانگی نیز داشته است.

اطلاعات مستند سریالی Robert Kirkman’s Secret History of Comics  2017 :

کارگردان : —

نویسنده : —

ستارگان : Keri Russell, Blaine Anderson, Tom Belding

محصول کمپانی :  (American Movie Classics (AMC

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  12/ November /2017

تعداد فصل و قسمت : 1 فصل و 6 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.1/10

Robert Kirkman’s Secret History of Comics 2017

به روز رسانی :

1397/02/12 -- قسمت های 4تا 6 فصل یک ضافه شد.
  • 2 replies
    1. پانیذ says:

      سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما میخاستم بگم که لینکای دانلود این مستند خراب هستن من قسمت اول رو که دانلود کردم برام باز نکرد چون آسیب دیده بود!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *