دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی The First 48

این مجموعه در طی ساعت های بلافاصله پس از یک قتل، کارآگاهان را دنبال می کند.نخستین 48 نمایشگر در پشت صحنههای تحقیقاتی در حوزه زندگی است که به دنبال آن کارآگاهان قاتل در 48 ساعت اول تحقیقات قتل عمد است و دسترسی بینندگان به صحنههای جرم، بازجویی و پردازش قانونی را امکان پذیر میسازد.ریزه کاری و سریع، تماشاگران پشت صحنه تحقیقات زندگی واقعی با دسترسی بی سابقه به صحنه های جرم و جنون، اتخاذ تصادم، پردازش قانونی و بازجویی ها.انواع سازمان های محلی و ملی وجود دارد که به خانواده های قربانیان قتل کمک می کنند. سازمان های غیر انتفاعی ملی مثل والدین کودکان کشته شده، جلسات را برای حمایت از توفان، برگزاری نشریات ماهانه برای آموزش و یادبود، و برگزاری پانل ها و کارگاه های مختلف برای یادبود مرحوم و کمک به بهبود زخم های قتل، برگزار می کنند. علاوه بر این، سازمان های منطقه ای مانند قربانیان پیروزی در ممفیس، TN وجود دارند که خدمات مشابه و مشابهی را ارائه می دهند. اکثر این سازمان های غیر انتفاعی به شدت به کمک های مالی و تلاش های داوطلب تکیه می کنند.

The First 48.www.download.ir

 48 اولین سریال تلویزیونی آمریکایی مستند آمریکایی است. این سریال در شهرهای مختلف ایالات متحده فیلمبرداری می شود و این سری از نگاه شخصی خود به دنیای زندگی واقعی محققان قتل را ارائه می دهد. در حالی که این سری اغلب به دنبال تحقیق به پایان می رسد، معمولا در 48 ساعت اول خود، به این ترتیب عنوان می شود. هر قسمت یک یا چند قتل در شهرهای مختلف را برآورده می کند که هر یک به طور متناوب پوشش می دهد و نشان می دهد چگونه کارآگاهان از شواهد پزشکی قانونی، مصاحبه های شهود و دیگر مهارت های کارآزمونی استفاده می کنند تا مظنونین را شناسایی کنند. در حالی که اکثر موارد در 48 ساعت اول حل شده اند، برخی از روزها، هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها پس از 48 سالگی ادامه می یابد.این مجموعه به وسیله انجمن مستند بین المللی، جایزه ای به دست آوردن جایزه مستند جایزه در سری سری Continuing را به دست آورد و در نهایت به تجربه آمریکایی افتاد. در فصل هفتم، 48 اولین سریال عدالتخواهی غیرخودگانی را در تلویزیون به دست آورد و با بحث و جدال، تحسین منتقدان را به دست آورد.اولین نمایش فصل 8، “Gone”، که در تاریخ 1 ژانویه 2009 پخش شد، مخاطبان داخلی 2.3 میلیون تماشاچی را جمع آوری کرد که در آن زمان سریال را بیشتر تماشا کرد.

اطلاعات مستند سریالی The First 48 :

کارگردان : —

نویسنده : —

+ تهیه کنندگان اجرایی : John X. Kim, Alexis Robie, Laura Fleury, Peter Tarshis

ستارگان : Dion Graham, Dave Walker, Ronnie Leatherman

محصول کمپانی :  Granada Entertainment 

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Crime | Mystery | Reality-TV

تاریخ انتشار : 2004 (USA)

+ تعداد فصل و قسمت :  17 فصل و بیش 100 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3/10

The First 48

به روز رسانی :

1397/08/26 -- قسمت 1 و 16 فصل 16 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *