دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی The Revolutionary War 1995

The Revolutionary War 1995 نام مستند سریالی در ژانر تاریخی , جنگ می باشد که توسط استودیوی Real TV Inc ساخته شده است . مستند جنگ انقلابی یک پرتره ی قوی از جنگ حماسی و شورش یک ملت به همراه شخصیت های مختلف آمریکایی است . پیش از شروع این جنگ آمریکا یک کشوری با 13 ایالت متفاوت بود و هیچ کدام از ایالت ها نقطه ی مشترکی در دین , میراث و جاه طلبی با یکدیگر نداشتند . در این جنگ شش ساله مانورهای نظامی مختلف و توطئه های سیاسی متفاوتی را شاهد بودیم . از تغییر جناح های وفاداری تا ترس و شجاعت به خوبی خود را در این شش سال نشان داد . این اولین انقلاب جهانی به شمار می رفت و تا لحظه ی آخر نیز ایستاده بود . در پایان آن شک و تردید بسیار پیش آمد حال این حماسه با بسیاری از ناگفته های آن به زبان Charles Kuralt بازگو می شود . صحنه های فیلم برداری شده بسیار زیبا بوده و در کنار آن لهجه های به کار رفته در فیلم با ظرافت بالایی بازگو می شود .

دانلود مستند سریالی The Revolutionary War 1995

سایر توضیحات : مستند حماسی The Revolutionary War 1995 توسط Carol L. Fleishe کارگردانی و تهیه کنندگی شده است . Fleishe که اصولا یک کارگردان مستند ساز می باشد تا به حال کارهای زیادی را در کارنامه ی هنری خود داشته است که می توان به Innovation: Life, Inspired و Why Dogs Smile & Chimpanzees Cry به عنوان مهترین کارهای او اشاره کرد . از بازیگرانی که در این مستند که ساخت آن از 1995 آغاز شد و تا سال 2015 ادامه یافت می توان به Charles Kuralt , Robert E. Burke و Stephen Christian اشاره کرد .

دانلود مستند سریالی The Revolutionary War 1995

مشخصات مستند سریالی The Revolutionary War 1995 :

– ژانر : مستند – حماسی – جنگ

– تهیه کننده : Carol L. Fleishe

– تاریخ انتشار : 1995

– محصول کشور : ایالات متحده امریکا

– تعداد قسمت : 6

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : ندارد

زیرنویس انگلیسی : ندارد

– لینک IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Revolutionary War 1995