دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند Deepwater Disaster The Untold Story 2010

Deepwater Disaster The Untold Story 2010

این مستند ، روایتی از نبرد 87 روزه امریکا در برابر بزرگترین جنگ طبیعی او می باشد. جنگی که میلیاردها بشکه نفت را نابود ساخت و خسارات بسیاری را برای دولت امریکا به همراه داشت. مهندسان نفت و سایر مهندسانی که در این عملیات حضور داشتند ، برای اولین بار لب به سخن گشوده و اطلاعاتی را در این مورد بازگو می کنند ، که نتیجه آن

مستند Deepwater Disaster The Untold Story

شده است . این فاجعه در یک مایلی زیر امواج روی داده و مهندسی های عظیمی برای مهار آن صورت گرفت. جعبه های فولادی تحت فشارهای شدیدی باز شدند و سنگ های غول پیکر برش داده شدند که همگی اینها از مهیب بودن این انفجار خبر میداد. در حین این عملیات نجات که در زیر آب روی می داد شاهد برش های زیرآبی بوده ایم که با توجه به فولادی بودن سازه ها کار را بسیار چالش برانگیز کرده بود. نحوه انجام آنها باید تحت فشار بوده باشد تا عملیات موفقیت آمیز بوده باشد و همین موضوع در یک مایلی پایین آب خودش عملیات جالبی را ایجاد کرده است.

نام: Deepwater Disaster: The Untold Story
حجم فایل: 400 مگابایت
تاریخ انتشار: 2010
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 59 دقیقه

به روز رسانی :

1400/06/14 بروزرسانی شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *