دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند کویین در ومبلی Queen at Wembley 1986

این مستند درباره یکی از بزرگترین گروه های موسیقی جهان می باشد که پس از مدتی دوباره به صحنه باز می گردند و اجراهای زنده خود را شروع می کنند . در این مستند مشاهده می کنید که آنها معروف ترین آهنگ های خود را در استادیوم Wembley به صورت زنده برای مردم می نوازند . آلبوم موسیقی این گروه با نام Live at Wembley در سال 1992 منتشر شده بود که چند سال بعد مستند آن ساخته و منتشر شد . جالب است بدانید فیلم سینمایی Bohemian Rhapsody بر اساس این مستند و گروه Queen ساخته و در سال 2018 منتشر شد که برنده 4 جایزه اسکار شد . بازیگر اصلی این فیلم Rami Malek است که به جای Freddie Mercury ایفای نقش کرده است . نام این فیلم نیز از یکی از آهنگ های این گروه با همین نام، گرفته شده است . از بازیگران اصلی این مستند می توان به Freddie Mercury, John Deacon, Brian May, Roger Taylor و Spike Edney اشاره کرد . مستند کویین در ومبلی Queen at Wembley 1986 در اکتبر 1986 در کشور انگلستان منتشر شد .

این مستند شامل آهنگ های One Vision, Tie Your Mother Down, In The Lap Of The Gods … Revisited, Seven Seas Of Rhye, Tear It Up, A Kind Of Magic ,Under Pressure, Another One Bites The Dust, Who Wants To Live Forever, I Want To Break Free, Impromptu, Brighton Rock Solo, Now I’m Here, Love Of My Life, Is This The World We Created, (You’re So Square) Baby I Don’t Care, Hello Mary Lou (Goodbye Heart), Tutti Frutti, Gimme Some Loving, Bohemian Rhapsody, Hammer To Fall, Crazy Little Thing Called Love, Big Spender, Radio Ga Ga, We Will Rock You, Friends Will Be Friends, We Are The Champions و God Save The Queen می شود .

 

تصویر زمینه Queen at Wembley 1986

 

مشخصات مستند Queen at Wembley 1986 :

– ژانر : مستند – موسیقی

– کارگردان : Gavin Taylor

– ستارگان : Freddie Mercury, John Deacon, Brian May

– استودیو سازنده : EMI Films, Hollywood Pictures, PGD

– محصول کشور : انگلستان

– مدت زمان : 5 ساعت

– تاریخ انتشار : اکتبر 1986

– امتیاز IMDB : نمره 9.1 از 10

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *