دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار خلافی بگیر هوشمند khalafi hoshmand 96 v1.0.7 برای اندروید

نرم افزار “خلافـی بگــیر هوشمنــد 96” یکی از بهترین و سریع ترین نرم افزار در ضمینه دریافت خلافی گواهینامه و خلافی ماشین و استعلام تصادفات ماشین تان می باشد . در همان لحظه قادر هستید خلافــی رو بگیر و همان لحظه پرداخت را انجام دهید . تنها کاری که لازم است باید شماره گواهینامه یا کارت را به برنامه وارد کنید و یا توسط برنامه شماره کارت را اسکن کنید تا بقیه کار را به برنامه بسپارید تا به صورت هوشمند تمامی نمره منفی و خلافی های شما را همراه با استعلام تصادفات به صورت لیست به نمایش بگذارد تا در صورت نیاز پرداخت های لازم را به سرعت انجام دهید . حال با این نرم افزار قادر هستید تمامی خلافی های خود را به راحتی در محیط کار آسان نرم افزار مدیریت کنید و با بهترین سرعت و کیفیت سابقه های خود را دریافت کنید .  این برنامه هیچ گونه هزینه ی اضافه ای برخلاف سامانه پیامکی که به ازای هر استعلام مبلغ پانصد تومان دریافت میکنه ، نداره و شما را قادر می سازد بارها استعلام بگیرید و تخلفات تان را مشاهده کنید . فقط باید توجه کنید تخلفاتی که مربوط به دو هفته اخیر میباشد هنوز وارد سیستم نشده و تمام تخلفات نمایش داده شده در این برنامه مربوط به قبل از دو هفته می باشد . سعی کنید هنگام استعلام خلافی ، سرعت اینترنت شما مناسب باشد ، چون ممکن است در برخی مواقع به دلیل سرعت پایین اینترنت استعلام صورت نگیرد ، کافیست چند بار دیگر امتحان کنید تا اتصال برقرار شود .

دانلود نرم افزار خلافی بگیر هوشمند 96 khalafi hoshmand برای اندروید

ویژگی های نرم افزار خلافـی بگــیر هوشمنــد 96 :

– دریافت راحت و بدون درد سر شرح دقیق تخلفات تنها با وارد کردن بارکد کارت خودرو

– دارای سیستم هوشمند و سریع

– مشاهده جزئیات دقیق خلافی ها , شهر و محل دقیق تخلف ,  شرح و نوع تخلف , مبلغ هر تخلف , تاریخ تخلف ,  لیست کامل تصادفات رانندگی با جزییات دقیق

–  پشتیبانی 24 ساعته شبانه روزی در صورت هر گونه مشکل (با بخش پشتیبانی برنامه تماس حاصل فرمایید)

خلافـی بگــیر هوشمنــد 96

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *