دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت و تعمیر دستگاه های iOS در مک Tenorshare iCareFone

Tenorshare iCareFone نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف Tenorshare عرضه شده است . این نرم افزار به شما کمک می کند تا با یک کلیک به محافظت , تعمیر , تمیز سازی , بهینه سازی و در نهایت افزاریش سرعت آی فون , آی پد و آی پاد تان بپردازید و طول عمر این دستگاه ها را افزاریش دهید . شما می توانید با استفاده این نرم افزار برای دستگاه آی فون , آی پد و آی پاد بسیاری از مشکلات iOS را حل کرده وباعث شوید مثل روز اول خریداری شده به بهترین شکل عمل کنند . این نرم افزار می تواند مشکلات معمولی iOS را با نصب بهترین سخت افزار ها بدون این که اطلاعات آن پاک شود مشکل دستگاه شما را حل کند . استفاده از این نرم افزار بر روی دستگاه های نام برده شده می تواند مشکلات ناشی از هنگ , ضربه خوردن و ارور های ایجاد شده هنگام آپدیت را به راحتی برطرف کند . شما همچین می توانید از این نرم افزار به عنوان یک ابزار مفید برای سازماندهی و مدیریت تماس ها , عکس ها , نرم افزار ها و موسیقی های موجود بر روی دستگاه آی فون , آی پد و آی پاد خود استفاده کنید .

دانلود نرم افزار مدیریت و تعمیر دستگاه های iOS در مک Tenorshare iCareFone

قابلیت های نرم افزار Tenorshare iCareFone :

– سازماندهی و مدیریت 8 نوع از فایل ها : اطلاعات تماس ها ، یادداشت ها ، تقویم ، نرم افزار ، موسیقی ، فیلم ها ، سایت ها و عکس ها

– صادر کردن اطلاعات تماس , موسیقی، عکس ها و بیشتر به کامپیوتر خود در فرمت های xls , .doc , .txt , .pdf , .jpg و …

– اضافه کردن و حذف راحت فایل ها به آیفون

– ادغام مخاطبین تکراری بر روی آی فون , آی پد و آی پاد

– حل مشکلاتی مانند ریکاوری، حالت DFU، سیاه و سفید / صفحه سفید …

– حل مشکلات خاموش روشن شدن های متوالی و غیر عادی  iPhone/iPad

– اسکن و پیدا کردن فایل های مورد نیاز بر روی دستگاه مورد نیاز

Tenorshare iCareFone