دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار پیدا کردن فایل های تکراری در مک PrimeFile Pro

PrimeFile Pro نرم افزاری است که نسخه جدید آن اخیرا برای مکینتاش از طرف شرکت iTunes apple عرضه شده است . این نرم افزار در مک شما می تواند فایل های تکراری موجود را تنها در 3 کلیک به راحتی پیدا کند . با یک دقیقه بررسی و اسکن سیستم این نرم افزار می تواند گزارشی از تمام فایل های تکراری از جمله تصاویر , فیلم ها , موسیقی , آرشیو , اسناد و تمام پسورد های خاص دیگر را به صورت دسته بندی شده به شما گزارش و نمایش دهد . با این نرم افزار بسیار آسان قادر خواهید بود تا مشاهده کنید هر فایل جمعا با فایل های تکراری یا خودشان به تنهایی چقدر فضا اشکال می کنند تا با حذف فایل های تکراری در سیستم بتوانید در فضای هارد دیسک خود صرفه جویی کنید . نرم افزار PrimeFile Pro با محیط کار آسان و الگوریتم اسکن سریع باعث می شود تا در وقتتان هم صرفه جویی کنید .

دانلود نرم افزار پیدا کردن فایل های تکراری در مک PrimeFile Pro

قابلیت های نرم افزار PrimeFile Pro : – قابلیت اسکن برای فایل های تکراری در پوشه های متعدد و یا درایو ها – پشتیبانی از درایورهای خارجی و فایل های  mounted network – وجود “Recent Folders List” برای اسکن پوشه ها – دارای فرآیند اسکن متحرک – وجود لیست جست و خیز برای فایل ها و پوشه های مختلف – گزارش نمودار بصری هنگام اسکن – امکان پیش نمایش و نگاه سریع برای هر فایل – مرتب ساز یفایل ها بر اساس نام، اندازه، اندازه کل، نوع، و تکراری به حساب – نوار پیشرفت بصری از فایل های انتخاب شده برای حذف کردن – امکان انتخاب چند فایل تکراری برای انجام تغییرات تنها با یک کلیک – وجو گزینه انتخاب خودکار “always select” و یا “never select” – صادرکردن تاییدیه لیست فایل های پاک شده – وجود گزینه انداختن به زباله ویا حذف دائمی – پیش نمایش و گزارش تصویری در موارد تکراری فایل ها در اسکن – پیدا کردن موارد تکراری در پوشه های مخفی – پیدا کردن پوشه ها مشابه (پوشه هایی که دارای هر دو فایل منحصر به فرد و تکراری) – استفاده از راهنمای پاکسازی هوشمند

PrimeFile Pro