دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Ample Sound Ample Guitar M v3.6.0 – Win/macOS

Ample Sound Ample Guitar نمونه دقیق یک گیتار باس فندر است . Ample Sound Ample Guitar مخصوص تولید صدای مجازی ساز های سنتی و کلاسیک با کیفیت و دقت و وضوح بسیار بالا است . Ample Sound Ample Guitar برای ساخت موزیک ، نواختن و ضبط صدای سازهای کلاسیک و سنتی و همچنین گیتار باس مناسب است. همچنین با استفاده از Ample Sound Ample Guitar قادر به افکت دادن به صدای ساز ها هستید و می توانید موزیک های خود را مثل یک حرفه ای در استدیوی Ample Sound Ample Guitar ضبط کنید.

Ample Sound Ample Guitar دارای کتابخانه نمونه است که هر فرمت در آن به صورت تک تک رکورد شده است . Ample Sound Ample Guitar شامل یک روش منحصر به فرد از ارائه خطوط باس است . از ویژگی های Ample Sound Ample Guitar می توان به هارمونیک های طبیعی اشاره کرد ، Ample Sound Ample Guitar می توان از تکنیک هایی مثل تکنیک چکش ، تکنیک کششی ، تکنیک اسلب ، اسلاید پیوسته ، تب کردن و نگه داشتن استفاده کرد.

با استفاده از Ample Sound Ample Guitar می توان به صدا ها افکت داد و از Ample Sound Ample Guitar در تمامی ژانر ها به ویژه ژانر راک استفاده کرد .

ویژگی های نرم افزار Ample Sound ABP :

– طراحی دوباره نوار پخش برای تب باس

– تنظیم جایگزین برای صدا های مختلف

– تکنیک های دست چپ با دقت طراحی شده

– نمونه گروه های سازها برای ضبط

– دارای اطلاعات نمونه و کتابخانه جامع

– پشتیبانی از ورودی MIDI

نام: Ample Sound Ample Guitar
حجم فایل: 50.6 مگابایت
شرکت سازنده: amplesound
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v3.6.0
آپدیت: 2 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg
پلتفرم: مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/07/02 نسخه Ample Sound Ample Guitar M v3.6.0 اضافه شد.