دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار APK Backup/Share/Restore PRO v1.0 برای اندروید

این نرم افزار آسان ترین و ساده ترین راه پشتیبان گیری از داده های دستگاه هوشمند تان را در داخل فضای کار زیبای خود به طور رایگان ارائه می دهد . دیگر نیازی به نگرانی هنگام از دست دادن داده برنامه های دستگاه نیست زیرا از این نرم افزار قادر است با انتخاب شما از برنامه های مشخص فایل های پشتیبان تهیه کند . می توانید با پشتیبان گیری از قست های مختلف گوشی در استفاده از فضای داخل گوشی صرفه جویی کنید . از Ram Booster نرم افزار نیز می توان برای سرعت بخشیدن به سرعت گوشی تا 2X استفاده کرد . Apps Backup & Share تنها می تواند فایل های apk را backup/restore کند ولی قادر به پشتیبان گیری از اطلاعات و تنظیمات برنامه نیست . برنامه همچنین می تواند تنها فایل هایی را که پشتیبان گیری شده قبلی را دوباره بازیابی کند.

دانلود APK Backup/Share/Restore PRO جدید

ویژگی های نرم افزار APK Backup/Share/Restore PRO : – پشتیبان گیری و بازگردانی – پشتیبان گیری و بازگرداندن به طور پیش فرض به حافظه گوشی – اشتراک گذاری فایل های پشتیبان از طریق ایمیل یا سایر کانال ها – حذف نسخه های قدیمی برنامه APK و جایگزینی با آخرین نسخه – دارای گزینه پشتیبان گیری اتوماتیک – تقویت کننده حافظه رم – ارائه شده با تمام ویژگی های ارتقاء رایگان – بدون هیچ هزینه و کاملا رایگان – بدون تبلیغات مزاحم – دارای اندازه حجمی کم – سریع و کاملا امن – پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا

APK Backup/Share/Restore PRO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *