دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Applied Imagery Quick Terrain Modeller v8.0.7 – Win

Applied Imagery Quick Terrain Modeller نرم افزار Quick Terrain Modeller در واقع یک ابزار قدرتمند برای ساخت تصاویر سه بعدی از عوارض و پستی و بلندی های زمین با استفاده از داده های LiDAR می باشد. باید به این نکته توجه داشت که این نرم افزار تنها با داده های LiDAR سازگار نیست، بلکه با سایر فرمت ها نیز این قابلیت را دارد که به خلق تصاویر سه بعدی بپردازد، اما مهمترین و اصلی ترین داده ای که بهترین خروجی را از آن می توان دریافت کرد داده های LiDAR می باشد. اما این داده ها چگونه به دست می آیند؟ LiDAR یک فناوری سنجش از دور می باشد که با استفاده از تابش لیزر به اسکن زمین و ساختارهای سه بعدی می پردازد. این سیستم در هر ثانیه ۱۶۰۰۰ پالس نوری را در محدوده تقریبی ۱۵ در ۴۰ سانتی متر به سمت هدف مورد نظر (زمین، جنگل، خودروها، جاده، ساختمانها، اراضی و…) می فرستد و با بررسی پالسهای برگشتی از آن منطقه عملیات نمونه سازی را انجام می‌دهد.

سایر مشخصات : نرم افزار Quick Terrain Modeller با تحلیل داده های دریافتی و پردازش آنها به ایجاد تصاویر سه بعدی و رنگی می پردازد. قدرت و سرعت این نرم افزار باعث شده تا کاربران و متخصصین بتوانند به بررسی مدل های بزرگتری بپردازند و پروژه های متنوع تری را انجام دهند. بنابراین با ایجاد نقشه هایی سه بعدی از عوارض زمین در محیطی بسیار ساده این امکان وجود دارد که بررسی ها دقیق تر و با سرعت بیشتری انجام شوند و درنتیجه بهره وری افزایش یابد. این نرم افزار در واقع کامل ترین برنامه جهت نقشه برداری می باشد که با خلق تصاویر سه بعدی و دقیق به یاری متخصصین آمده است.

Quick.Terrain.Modeller.center

ویژگی های نرم افزار Quick Terrain Modeller :

– ذخیره سازی خروجی با فرمت های مختلف برای اهداف مختلف مانند GPS , GPX و…

– کاربری بسیار ساده و آسان

– قابلیت بررسی و آنالیز مدل های بزرگ و وسیع به سبب سرعت بالای پردازش

– قابلیت Render سریع و دقیق

Applied Imagery Quick Terrain Modeller

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *