دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Camera FV-5 v3.31.3 برای اندروید + مود

Camera FV-5 عکس ها همیشه یاد آور بهترین خاطرات هستند. ثبت زیباتر و با کیفیت تر این عکس ها خاطرات مان را جذاب تر خواهند کرد. علاوه بر دوربین پیشرفته، شما به یک نرم افزار پیشرفته برای عکاسی  نیاز دارید. دوربین FV-5  یک نرم افزار حرفه ای برای دوربین شما در  دستگاه های تلفن همراه است که تغییر تنظیمات DSLR را به صورت دستی در اختیار شما قرار می دهد. از این پس با لمس یک دکمه بهترین عکس ها را ثبت خواهید کرد. با استفاده از این نرم افزار، شما قادر خواهید بود عکس های خام را به طوری که می خواهید و به بهترین حالت پردازش کنید و عکس هایی خیره کننده و زیباتر به دست آورید. همچنین شما با این برنامه قادر خواهید بود به صورت حرفه ای عکاسی کنید و بهترین لحظه ها را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنید. تنها محدودیتی که در این رابطه می تواند وجود داشته باشد خلاقیت و تخیل شماست!

سایر مشخصات : با نرم افزار Camera FV-5 شما توانایی تنظیم و دسترسی همیشگی به همه پارامترهای عکاسی همچون  تنظیم دقیق  نوردهی، ISO ، حالت های مختلف اندازه گیری نور، حالت تمرکز، تعادل رنگ سفید و بسیاری ویژگی های دیگر را در یک برنامه دارید. علاوه بر اینها این دوربین دارای پیشرفته ترین منظره یاب الکترونیکی می باشد. در این برنامه همه عملکردهای دوربین قابل تنظیم روی کلید volume است. EV،  ISO، درجه حرارت رنگ و… با استفاده از این دکمه قابل تنظیم میباشند. همچنین دستگاه های دارای دکمه شاتر دوربین نیز پشتیبانی می شوند و جای نگرانی نیست. این نرم افزار بسیار کابردی و پرطرفدار محصولی از شرکت FGAE می باشد که توجه علامندان به عکس و عکاسی با تلفن همراه را به خود جلب کرده است.

دانلود نرم افزار Camera FV-5

ویژگی های نرم افزار Camera FV-5 :

 – قابلیت تنظیم تعداد فریم های عکاسی از 3 تا 7 فریم

– قابلیت عکاسی با کیفیت در شب و نور کم

– دارای تنظیم دستی سرعت شاتر از 1/80000 تا 2 ثانیه

– پشتیبانی از چند زبان مختلف

– و بسیاری ویژگی منحصر به فرد

Camera FV-5

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *