دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CPUMon Pro 2.1 – win

CPUMon ابزار کوچک ساده برای نظارت بر عملکرد CPU در دسکتاپ شما است. کاربران بسیاری وجود دارند که از نرم افزارهای تخصصی بسیار حجیم و سنگینی استفاده می کنند. این نرم افزار ها عموما فضای بسیار زیادی از CPU و RAM سیستم کاربران اشغال می کنند. نرم افزارهایی از جمله Fluent که کار شبیه سازی جریان سیال ها را انجام می دهند و قابلیت حل معادلات بصورت Parallel را نیز دارند حجم CPU اشغال شده توسط این نرم افزارها گاهی اوقات به 100% نیز می رسد! بنابراین وجودد نرم افزاری جهت مدیریت و نمایش میزان فضای اشغال شده مغز کامپیوتر CPU بسیار مفید می باشد. نرم افزار CPUMon به همین منظور طراحی شده است. این نشانگر زمان واقعی عملکرد پردازنده و همچنین نشانگر مصرف فعلی را بر روی صفحه دسکتاپ نمایش می دهد. امکانات این نرم افزار شامل رنگ تعریف شده توسط کاربر، شفافیت، ترکیب آلفا، نرخ به روز رسانی قابل تنظیم، مشخصات پیش تنظیم شده طرح، قفل پنجره، سرعت CPU به طور مداوم به روز شده برای پردازنده های تلفن همراه و سرعت گام، حالت آیکون، آمار استفاده، استفاده از حافظه و غیره بر روی صفحه نمایش، نمایش داده می شوند.

CPUMon.center

ویزگی های نرم افزار CPUMon Pro 2.1:

 قابیلت تغییر رنگ نمودارها

قابلیت شخصی سازی استایل نرم افزار

رابط کاربری ساده

قابلیت نمایش دقیق اطلاعات CPU

و …

مشخصات نرم افزار CPUMon Pro 2.1:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : بهینه سازی

نوع فایل : EXE

 

CPUMon is a simple little gadget for monitoring CPU performance from your desktop. It displays a real-time graph of CPU performance as well as current usage indicator. Features include user defined colors, transparency, alpha-blending, adjustable update rates, layout presets, window locking, constantly updated CPU speed for mobile and speed step processors, tray icon mode, statistics, memory usage, and more.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *