دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Directory OpusPro v12.2 Build 6138 x64 – Win

GPSoftware با افتخار اعلام راه اندازی ارتقاء عمده به محصول گل سرسبد خود، Directory OpusPro. در حال حاضر در بازار به عنوان مدیر پرونده پیشرو و جایگزین اکسپلورر برای ویندوز، این نسخه جدید به دست آوردن تحسین گسترده از کاربران جدید و فعلی است. با توسعه بیش از دو سال، این فقط یک ارتقاء سطحی با رنگ های جدید نیست! Directory OpusPro نوار برای مدیران فایل ویندوز را افزایش می دهد که قابلیت استفاده از آن را برای کاربر تازه کار فراهم می کند در حالی که در عین حال به کاربر با تجربه بیشتر قدرت، قابلیت ها و ابزارهای بهتر برای رسیدگی به تمام نیازهای مدیریت فایل را می دهد. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با مدیریت فایل ها هستید، بی شک نام شرکت Directory OpusPro را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معتبر ترین گروه های نرم افزاری در زمینه مدیریت فایل ها است که به شما امکان استفاده از نرم افزار های وسیعی در زمینه مدیریت فایل ها داده است. نرم افزار Directory OpusPro یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مدیریت فایل ها بر آورده سازید.شکی نیست که استفاده از نرم افزار های مدیریت فایل ها روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. نرم افزار Directory OpusPro یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای مدیریت فایل ها است  که محصول شرکت Directory OpusPro بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت فایل ها است. نرم افزار Directory OpusPro با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر مدیریت فایل ها به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار Directory OpusPro تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Directory OpusPro می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد.  اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

www.download.ir App Directory Opus center

ویژگی های نرم افزار Directory OpusPro : – سادگی کار با نرم افزار – ظاهر بسیار آشنا و دوستانه ی محیط نرم افزار: برخلاف بسیاری فایل های موجود، Directory Opus از نظر محیط و كاركرد بسیار شبیه Windows Explorer است با این تفاوت كه امكان و كارایی بسیار بالاتری دارد – منوهای كاملا قابل تنظیم و توانایی تنظیم HotKey: پشتیبانی تعداد نامحدودی تولبار و در هر نقطه ی پنجره ی محیط نرم افزار و همچنین قابلیت تنظیم HotKey برای هر فایل و نرم افزار و دستوری – پشتیبانی FTP و ZIP به صورت كامل: قابلیت دسترسی به فایل های فشرده و وب سایت های FTP به آسانی از داخل محیط نرم افزار – سازگاری با فرمت های رایج تصویری و صوتی: این نرم افزار قابلیت نمایش و پیش نمایش انواع فرمت های تصویری و صوتی را در درون خود و با یك كلیك ساده داراست – مجهز به نمایش دهنده ی درونی قدرتمند برای انواع فرمت های متنی و …: این نرم افزار قابلیت باز گشایی و نمایش درون بسیاری از فرمت های رایج و ضروری را داراست. از این جمله می توان به بازگشایی انواع فرمت های متنی رایج مانند Word ،Excel و … و همچنین قابلیت استفاده از پلاگین های مختلف برای بازگشایی تعداد بیشتری فرمت اشاره كرد -محیط بسیار قویی -ابزار بسیار قویی مدیریت فایل ها – نرم افزار کاربردی مدیریت فایل ها -انجام مدیریت فایل ها با در کمترین زمان -و …. مشخصات نرم افزار Directory OpusPro  : پلتفرم   : PC / Laptop زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده :   Directory OpusPro نوع نرم افزار :  ابزار مدیریت فایل ها نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Directory OpusPro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *