دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite

نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite ، یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد که برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات حذف شده ، فرمت شده توسط پارتیشن و … می باشد . برای خیلی از کاربران پیش آمده است که در سیستم عامل ویندوز خود فایل های مهم خود را از دست داده اند ، حال شما می توانید با نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite به بازیابی فایل ها بپردازید و آن ها را دوباره به دست آورید . پزشک سوئیت دیسک بازیابی اطلاعات بازیابی قابلیت برگرداندن فایل ها از دیسک های آسیب دیده توسط ویروس های خطرناک  یا به دلیل به هر خطای انسانی است را دارا می باشد . نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite می تواند در بهبود پس از حجم فرمت شده ، حتی با یک فایل سیستم های مختلف . دیسک با بخش های بد را اداره کند . در نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite به راحتی می توانید فایل ها را از اکثر فرمت های فایل سیستم اصلی جریان مانند FAT ، FAT16 ، FAT32 ، NTFS ، NTFS5 ، EXT2 ، EXT3 و فایل سیستم Ext4 ، HFS ، HFS + ، UFS ،  XFS و غیره  داده ها را از بازیابی بهبود یابید .

 

ویژگی های نرم افزار Disk Doctors Data Recovery Suite :

– به راحتی می توانید فایل ها را از اکثر فرمت های فایل سیستم اصلی جریان مانند FAT ، FAT16 ، FAT32 ، NTFS ، NTFS5 ، EXT2 ، EXT3 و فایل سیستم Ext4 ، HFS ، HFS + ، UFS ،  XFS و غیره می تواند داده ها را از بازیابی بهبود یابید

– پیش نمایش و بازیابی فایل ها

– بازگردانی فایل ها از پارتیشن ، حجم فرمت شده ، فرمت و یا حذف شده است

– ریکاوری فایل ها و پوشه ها که طور تصادفی حذف شده اند و هر نوع مشکلی که باعث ناتوانی در بوت شدن سیستم عامل شده است

– ارائه سریع نتایج

– رابط کاربری ساده

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *