دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت برق و شبکه های توزیع ETAP v16.0.0

نرم افزار آنالیز مهندسی برق ETAp 16

یک نرم افزار مهندسی برای طراحی ، تجزیه و تحلیل ، و بهره برداری از سیستم های قدرت برق می باشد . که نسخه ی جدید این نرم افزار شامل به روز رسانی های مهمی و پیشرفت های مهمی می باشد . نرم افزار ETAP یک برنامه آنالیز جامع جهت طراحی ، شبیه سازی و عملکرد تولید ، توزیع سیستمهای توان الکتریکی است . این نرم افزار در واقع یک شبیه سازی گرافیکی سیستم های تولید و توزیع فشار قوی است .

نرم افزار ETAP 16

مطابق با استاندارد IEC تهیه گردیده و در بعضی از موارد مانند سیستم زمین از استانداردهای دیگر نیز مانند IEEE 80 استفاده نموده است ، با کمک نرم افزار ETAP 12 تمام مطالعات سیستمی که بر اساس استاندارد API RP540 انجام آن ضروری است از جمله ، پخش بار ، محاسبات اتصال کوتاه ، هماهنگی بین رله‌های حفاظتی ، بررسی شرایط راه‌اندازی موتورهای الکتریکی ، بررسی هارمونیکی سیستم،….. قابل انجام است . در میان بسیاری از پیشرفت های این نسخه علاوه بر این از دو تجزیه و تحلیل گسل گسترش فاز (OPFA) به اختلال مشاعر پیدا ماژول پخش بار است . علاوه بر این از ویژگی های OPFA در پاسخ به الزامات مورد نیاز برای صنعت برق هسته ای برای انجام مطالعات گسل باز فاز یک و دو که باعث بهبود ایمنی کارخانه و قابلیت اطمینان می شود . و توسعه در رابطه با کاربران ETAP سودمند هسته ای گروه ، مجموعه ای از ویژگی های جدید منطبق با روند طولانی مدت این شرکت از همکاری نزدیک با کاربران در توسعه محصولات ETAP جدید است .

پیشرفت و ویژگی های جدید نرم افزار 16 ETAP :

– تست رویدادها قابل برنامه ریزی برای کارهای روزمره

– بررسی بار نامتعادل ماژول جریان

– تجزیه و تحلیل ژنراتور توربین بادی

– پیشرفت اعتبارهای فیوز IEC

– پیشرفت سیستم تحریک ژنراتور

– گسترش فاز تجزیه و تحلیل گسل تنها و دو

– گزینه های صفحه نمایش جدید برای یک خط نمودار

-محرک و فرماندار مدل به روز شده

– فراهمکنندگان به شبکه ماژول تجزیه و تحلیل

– مهندسی و حفاظتی کتابخانه های دستگاه

درباره کمپانی ETAP :

در سال 1986 تاسیس شد و مقر آن در کالیفرنیا می باشد ، ETAP رهبر جهانی در مدل سازی سیستم برق قدرت ، طراحی ، تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی و راه حل های زمان واقعی پیش بینی است . فن آوری این نرم افزاراطمینان حاصل میشود که سیستم های قدرت برای قابلیت اطمینان مطلوب ، ایمنی ، و بهره وری انرژی طراحی شود ؛ زمانی که در حالت زمان واقعی مستقر ، آنها سازمان را قادر به مدیریت انرژی به عنوان یک دارایی استراتژیک ، افزایش بهره برداری از سیستم ، کاهش هزینه ها و رسیدن به سطوح بالاتری از ثبات مالی می باشد ، تا به امروز بیش از 50،000 مجوز ETAP شرکت و ETAP محصولات در زمان واقعی در نسل خواستار ، انتقا ل، توزیع  و پروژه های قدرت های صنعتی و در سراسر جهان استفاده شده است .

به روز رسانی :

1396/02/03 نسخه جدید 16.0.0 اضافه شد .
  • 5 replies
    1. حامد says:

      بعد از نصب و کرک، پس از باز کردن etap پنجره لایسنس منیجر باز می‌شود و در کامپیوتر به دنبال لایسنس می‌گردد و پنجره‌ای برای paste کردن سریال وجود ندارد.

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        نرم افزار رو مجددا بررسی و راهنمای نصب رو اضافه میکنیم که بتونید بدون مشکل مطابق راهنمای نصب پیش برید و نرم افزار رو فعال کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *