دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار FonePaw Video Converter Ultimate v5.0.0 x86-x64

FonePaw Video Converter

یکی از نرم افزارهای قدرتمند و پرکاربرد در زمینه تبدیل انواع فرمت های ویدیویی می باشد که با ارائه امکانات بسیاری توانسته است محبوبیت زیادی را میان کاربران سیستم عامل ویندوز بدست آورد. نرم افزار FonePaw Video Converter Ultimate با توجه به پشتیبانی قوی از فن آوری NVIDIA® CUDA ™، AMD® و غیره، می تواند فیلم ها را بر روی یک کارت گرافیک فعال CUDA رمزگشایی کند و این امر منجر به تبدیل فرمت ویدیوهای HD و SD بصورت بسیار سریع و با کیفیت بالا می شود.

علاوه بر این و علاوه بر فایل های ویدئویی، فایل های صوتی و دی وی دی ها نیز در این نرم افزار قادر به تبدیل شدن به فرمت های دیگر هستند، که این امر به معنی ارائه راه حلی بسیار کارا برای تبدیل ویدئوهای مختلف با فرمت های متفاوت و همچنین فایل های صوتی و دی وی دی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از NVIDIA CUDA و تکنولوژی شتاب AMD APP، به شما امکان تبدیل ویدیوها را با سرعت 30 برابر سریعتر حد معمول را میدهد و از پردازنده های چند هسته ای نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

ویژگی های نرم افزار FonePaw Video Converter Ultimate v2.9.0:

 پشتیبانی کامل از انواع فرمت های صوتیو تصویری

امکان استفاده از کارت های گرافیک جهت تبدیل ویدیوها

رابط کاربری ساده

پشتیبانی از تکنولوژی AMD APP جهت تبدیل فرمت ها تا 30 برابر سریعتر

و …

نام: FonePaw Video Converter Ultimate
تاریخ انتشار: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: EXE
پلتفرم: ویندوز

به روز رسانی :

1399/04/08 نسخه FonePaw Video Converter Ultimate v5.0.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *