دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Intertraff ANPR Engine100 SDK v1.22.2.0 – Win

Intertraff ANPR نرم افزار Intertraff ANPR یک ابزار توسعه دهنده برای نرم افزارها و برنامه نویسان می باشد که در زندگی امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و همه ما با آن مواجه شده ایم. این نرم افزار به برنامه نویسان اجازه می دهد تا بتوانند فناوری شناسایی خودکار شماره یا ANPR / LPR را در برنامه های خود ادغام کنند. امروزه شناسایی پلاک و استفاده از این ابزار در بسیاری از موقعیت ها ضروری می باشد. در این نرم افزار Engine.25 برای برنامه های کنترل دستی مانند مدیریت پارکینگ مجتمع ها و پارکینگ های عمومی و بزرگ درنظر گرفته شده است. این ابزار خود شامل دو بخش می باشد که دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشد. ورژن های Engine.25 و Engine.100 در این نرم افزار قرار دارند.

سایر مشخصات : Engine.25 بدین صورت عمل می کند که قبل از خواندن یک پلاک جدید سیستم به مدت سه ثانیه منتظر می ماند. اما Engine.100 برای ترافیک های با سرعت بالا طراحی شده است و محدودیتی برای خواندن پلاک ندارد. البته باید به این نکته هم توجه شود که Engine.25 تصاویر ثابت را پردازش نمی کند و پردازش آن تنها به صورت ویدئویی انجام می شود. نرم افزار Intertraff ANPR دارای موتور پیشرفته ای می باشد که قادر است پلاک ماشین های عربی و حتی پلاک های دو ردیفه را شناسایی کند. همچنین از پلاک برخی کشورها شامل ایران، عراق، بلژیک، بلاروس، اسپانیا، سوئد، هلند، نروژ و… پشتیبانی می کند. بنابراین اگر قصد افزودن قابلیت خواندن پلاک در نرم افزارهای خود را دارید می توانید از این ابزار کمک بگیرید زیرا راه حل بسیار مناسبی برای این هدف می باشد.

Intertraff.ANPR.center

ویژگی های نرم افزار Intertraff ANPR :

– قابلیت خواندن پلاک های ایرانی

– پشتیبانی از پلاک های دو ردیفه و لاتین و عربی

– پشتیبانی از پردازش موازی و دوربین های نامحدود

– دارای نمونه های آموزشی در هر دو مورد

– دارای کتابخانه توابع Visual Basic 6, VB.net, C #, دلفی, C ++, جاوا

Intertraff ANPR

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *