دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار new letter v2.3.0.100 – Win

ساخت ایمیل های تبلیغاتی امروز یکی از بهترین و مدرن ترین شیوه های تبلیغات در دنیای الکترونیک به گونه‌ای که امروزه بسیاری از شرکت‌ها از جمله شرکت‌های معتبر مثل گوگل و مایکروسافت از اینگونه سرویس برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده میکنند.  اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید کار خود را به وسیله اینترنت برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی گسترش دهید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم افزار استفاده کنیم. نرم افزار MailStyler Newsletter Creator یک نرم افزار بسیار قوی و کارآمد در طراحی و ساخت قالب های ارسال ایمیل تبلیغات الکترونیکی است که با امکانات فراوان در کنار محیط کاربرپسند به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین زیبا ترین و کارآمدترین فرم های ارسال تبلیغات خود را طراحی و با مشترکان خود در میان بگذارید.  از ویژگی های نرم افزار می توان به سادگی در کارآمد  و دارا بودن هزاران مدل و تمپلت آماده شده و سادگی کار با آن اشاره کرد.  امکان اتصال نرم افزار به سرویس های ارسال ایمیل و نیز امکان دریافت بانک های اطلاعاتی به صورت فایل های txt , csvو غیره باعث می‌شود که این نرم افزار به نرم افزارهای محبوب در میان کاربران است.

MailStyler Newsletter Creator download.ir center

ویزگی های نرم افزار  MailStyler Newsletter Creator: -ساده و کاربر پسند -دارای تمپلت آماده -دریافت بانک اطلاعاتی -اتصال به سرویس های ارسال ایمیل -کم حجم -گرافیک ساده -دریافت و استخراج بانک اطلاعاتی -پشتیبانی از زبان فارسی – تولید قالب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی HTML و CSS – قابلیت ویرایش نامحدود مشخصات نرم افزار MailStyler Newsletter Creator  : پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده :  Delivery-Tech نوع نرم افزار : ایمیل نوع فایل : EXE  

MailStyler Newsletter Creator

به روز رسانی :

1397/7/9 نسخه new letter v2.3.0.100 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *