دانلود نرم افزار اکسل Microsoft Excel 2019 VL v16.61 نسخه مک

Excel

جزو محبوب ترین برنامه های ساخت شرکت بزگ مایکروسافت است نه این نرم افزار برای کاربران سیستم عامل مکینتاش فراهم شده است . این نرم افزار بیشتر برای کارهای اداری به کار میرود و بسیاری از محاسبات سنگین ریاضی را انجلم میدهد و همچنین نمودار انها را هم رسم کرده و بسیاری از کارهای پیچیده را برای شما کامل دسته بندی کرده و کار شما را کاملا دقیق و مرتب میکند و همچنین برای کار های گرافیکی هم به کار میرود . این نرم افزار داده های شما را مانند ارقام و حرف ها و جمله ها را مدریت کرده که باعث میشود تصمیم های کاملا آگاهانه تری در مورد کارهایتان بگیرید . همانطور که از ساختار های مختلف excel استفاده میکنید جستجوی اطلاعات شما را از طریق دستورات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر هدایت می کند .

اکسل به طور خودکار بسیاری از محاسبات پیچیده شما را انجام داده و درکارش  همه انها را  را باهم مقایسه میکند و مطلوب ترین داده ها و نمودار ها را برای بهبود کار شما به شما تحویل میدهد . سرعت تمامی کارهای گفته شده در این نرم افزار بسیار زیاد است  و شاید شما کمتر از چند ثانیه تمام نتایج مطلوب خود را داشته باشبد . با اکسل راهای جدید و مطلوب را کشف کرده و ایده هاتون رو بررسی کنید . مجموعه ی جدیدی از نمودارها و نمودارهای Excel 2016 به شما امکان می دهد داده ها را به روش جدید ارائه دهید . با استفاده از تصاویر ونمودار ها ، رنگ ها و آیکون ها  ارزش های مهم را برجسته کنید و روند و الگوها را در داده های خود بررسی کنید . مجموع محاسبات خود را در Cloud با OneDrive یا SharePoint به اشتراک بگذارید و اطمینان حاصل کنید که همه اخرین نسخه انرا در اختیار دارند و بهره برداری میکنند .

در نسخه جدید این نرم افزار شما میتوانید با یک کلیک نمودار و اطلاعات داده های خود را در سال جار یا سال های آیند و رو به پیشرفت بودن با افت کردن و تمامی این اطلاعات را داشته باشید . شما میتوانید از قابلیت طراحی 3بعدی در اکسل استفاده کنید و اطاعاتی مانند دما ، میزان بارش باران در چند نواحی یا در زمان های مختلف یا میزان پراکندگی چمعیت و از این دسته داده های اماری به ان داده و محاسبات انهارا در سال های آتی به صورت نمودار های سه بعدی (3D) بررسی کنید و انتشار دهید . همچنین در نسخه جدید آن همه ی این اطلاعات را در نمودار های مختلف و نمایش سه بعدی و محاسبات عددی در کنار هم داشته باشید و آنهارا باهم ادغام کنید و به راحت تر ، دقیق تر و با اطلاعات بیشتر به بررسی بپردازید .

  • قابلیت های کلیدی نرم افزار اکسل Excel

  • -سرعت بالا در انجام محاسبات سنگین ریاضی .
  • -گزینه tell me یا به من بگو که در آن میتوانید سوالات خود را تایپ کنید و ربات اکسل به آنها جواب دهد .
  • -حل معادلات سنگین و چند مجهولی ریاضی .
  • انواع نمودارها مانند میله ای ، دایره ای ، عددی ، درصدی و … برای کارها و رشته های آماری و مدریتی .

Excel features

  • Recommended charts. Choose the best chart that Excel recommends for your data.
  • PivotTable Slicers help you discover patterns in large volumes of data.
  • Use the Analysis Toolpak add-on to perform complex statistical or engineering analyses.
  • The Formula Builder pane helps you create formulas that enable you to tap into the full power of Excel’s formulas.
  • Most Excel 2013 for Windows functions are supported for easier file sharing between Mac and PC.
  • Print Improvements, including the ability to print to a single PDF file.
  • Familiar keyboard shortcuts of Excel for Windows are now also available on Mac.
نام: Microsoft Excel
شرکت سازنده: Microsoft
ورژن: v16.61
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: pkg
پلتفرم: مک

به روز رسانی :

1401/02/24 نسخه Microsoft Excel 2019 VL v16.61 اضافه شد.
  • 6 replies
      • Hamid says:

        سلام دوست عزیز این مشکل در سیستم عامل macOS Catalina هست که فایل های رمزدار را در بعضی موارد باز نمیکنه به همین دلیل نرم افزار های جدید مک را بدون رمز آپلود میکنیم ، نرم افزار دانلود شده را در گوشه ، سیستم عامل مک قدیمیتر و یا ویندوز اکسترکت کنید و سپس فایل نصبی را به macOS Catalina منتقل کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *