دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Microsoft Remote Desktop v8.1.56.294 برای اندروید و iOS

پس از مدت زمان زیادی، ماکروسافت بالاخره اولین نرم افزار رسمی ریموت دسکتاپ را برای پلاتفرم های موبایل نظیر iOS و اندروید در اکتبر سال 2013 با نام Microsoft Remote Desktop عرضه کرد. تا پیش از عرضه این نرم افزار، کاربران میبایست با استفاده از نرم افزارهای جانبیو غیر رسمی نیاز خود را برطرف می کردند که هر کدام بدون شک دارای نقاط قوت و ضعف بودند و جالب اینکه نقاط ضعف بعضی از آنها به شدت به کیفیت کار آسیب می رساند. اگرچه کیفیت نرم افزار ارایه شده توسط ماکروسافت نیز راضی کننده نیست اما می توان انتظار داشت که با ارائه ی نسخه های جدید بتوان از ویژگی های ابتکاری ماکروسافت بهره جست. این نرم افزار نیز همانند همزاد ویندوزی خود می تواند به هر نسخه ویندوزی که قابلیت Remote Connection را داشته باشد متصل گردد. پس از اتصال نیز صفحه ویندوز ریموت برای شما به نمایش در می آید که می توانید از ماوس و کیبورد برای اجرای خواسته های خود استفاده کنید. این نرم افزار توسط شرکت Microsoft Corporation ارائه شده است که در حال حاضر بیش از 10 میلیون نسخه از این نرم افزار در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی دانلود شده است.

سایر توضیحات: باید به این نکته اشاره کرد که ماکروسافت برای کسانی که با صفحه گوشی موبایل برای کار با این نرم افزار راحت نیستند نیز راهکاری ارائه داده است. این راهکار بیان می کند که می توان با استفاده از وسایل ارتباط بلوتوثی نظیر ماوس و کیبورد بلوتوثی از این نرم افزار استفاده کرد. البته بعضی از دستگاه های تلفن همراه از ماوس و کیبورد سیمی نیز پشتیبانی می کنند که از آنها نیز می توان به عنوان دستگاه ورودی استفاده کرد.

دانلود microsoft Remote Desktop جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

قابلیت دسترسی به منابع از راه دور از طریق Windows Gateway

قابلیت و امکان چند-لمسی با استفاده از remote desktop protocol (RDP) و  RemoteFX

کانکشن بسیار قوی و امن با استفاده از دسترسی  (Network Layer Authentication (NLA

مدیریت بسیار ساده و آسان تمامریمون کانکشن ها با استفاده از connection center

قابلیت دریافت صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا با استفاده از فشرده سازی مضاعف و استفاده بهینه از پهنای باند

قابلیت استفاده از برنامه ریموت دسکتاپ Azure

و …

Microsoft Remote Desktop

به روز رسانی :

1396/05/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *