دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Net-Peeker v4.0.0.1383 Personal Edition – Win

علاقه مندان به مدیریت شبکه و اتصالات به خوبی نرم افزار Net-Peeker را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مدیریت شبکه و اتصالات است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های مدیریت شبکه و اتصالات افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون NetApp سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه مدیریت شبکه و اتصالات دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای مدیریت شبکه و اتصالات هستید نرم افزار Net-Peeker یکی دیگر از محصولات NetApp  است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مدیریت شبکه و اتصالات بر آورده سازید. نرم افزار Net-Peeker با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مدیریت شبکه و اتصالات همراهی خواهد کرد. نرم افزار Net-Peeker تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مدیریت شبکه و اتصالات برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه مدیریت شبکه و اتصالات و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Net-Peeker center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Net-Peeker :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مدیریت شبکه و اتصالات

– نرم افزار کاربردی مدیریت شبکه و اتصالات

-انجام مدیریت شبکه و اتصالات با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Net-Peeker  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :    NetApp

نوع نرم افزار :  ابزار مدیریت شبکه و اتصالات

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Limiting bandwidth and Internet usage These days, one of the main concerns of users is to reduce costs and manage them. There are programs that secretly use your internet without you being aware of this. NetPeeker is a network monitoring software and powerful solution for monitoring and monitoring network traffic, which, after running on the system, helps you to access all network activities, access to programs and other clients, issues and alerts related to Follow the network security and … and manage it. The software home screen displays a list of current activities on the system and their data usage. You can see more detailed information about them by double-clicking on each activity. Network administrators can control the amount of bandwidth utilization by sending detailed details and detailed reports on different sections and accesses.

Net-Peeker

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *