دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار همگام سازی و بکاپ گیری از اطلاعات O&O AutoBackup Professional

آیا می خواهید از اطلاعات مهم سیستم عامل ویندوز یک نسخه ی پشتیبان تهیه شود و در صورت از دست دادن آن ها باز به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید ؟ آیا می خواهید به صورت خودکار از اطلاعات مختلف شما مانند عکس ها ، فیلم ، موزیک ، اسناد های اداری و … بکاپ گیری صورت بپذیرد ؟ پس ما پیشنهاد میکنیم نرم افزار O&O AutoBackup Professional را از دست ندهید . این نرم افزار از قدرتمندترین برنامه ها در زمینه ی همگام سازی و بکاپ گیری از اطلاعات می باشد که به تازگی توسط کمپامی oo-software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . در نرم افزار O&O AutoBackup Professional میتوانید فایل های موجود در هارد کامپیوتر و درایو های USB (مانند هارد اکسترنال) را همگام سازی کمید . در این نرم افزار پشتیبان گیری 100٪ اتوماتیک است ، به گونه ای که وقتی فلش یو اس بی خو را به سیستم وصل می کنید اگر  تغییراتی در بین فایل های صورت پذیرفته شده باشد ، نرم افزار نرم افزار O&O AutoBackup Professional فایل های جدید را بر روی فلش و یا درایو کپی خواهد کرد .

ویژگی های نرم افزار O&O AutoBackup Professional :

– پشتیبان گیری کامل ، پشتیبان گیری از تغییرات و زمان واقعی همگام سازی فایل

– تنظیمات برای جست و جوی پیشرفته

– رابط کاربری جدید برای تجربه کاربر حتی سریعتر و آسان تر

– برنامه پشتیبان گیری برای اتصال به شبکه جدید و یا به صورت روزانه و هفتگی

– پشتیبانی از Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 و Vista

تهیه نسخه پشتیبان و همگام سازی

هماهنگ سازی فایل ها به صورت خودکار

پشتیبان گیری به سادگی با اتصال دستگاه های قابل حمل مانند هارد یا USB

– پشتیبان گیری از از انواع فایل های موجود در سیستم

مشخصات نرم افزار O&O AutoBackup Professional :

نام نرم افزار : O&O AutoBackup Professional پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : oo-software نوع نرم افزار : پشتیبان گیری نوع فایل : EXE

O&O AutoBackup Professional

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *