دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PGToTxt v2.7 Build 180924 – Win

PGToTxt یک نرم افزار قویی و کاربردی از محصولات شرکت PG Soft است که در رده نرم افزار های استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار PGToTxt را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار PGToTxt با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل همراهی خواهد کرد. نرم افزار PGToTxt تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

PGToTxt center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار PGToTxt :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل

– کاربردی در استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل

-انجام استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر نرم افزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

مشخصات نرم افزار PGToTxt  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   PG Soft

نوع نرم افزار :  ابزار استخراج داده ها از دیتابیس های کیوآل

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

PGToTxt is a data conversion software that helps database user to export PostgreSQL database data to CSV (TXT), SQL, xml, html, and Excel.

  • Here are some key features of “PGToTxt”:
  • Export data from table
  • Export data from SQL query
  • Batch export tables data at one time
  • Saving/loading session, execute repeatly
  • Execute on command line
  • Execute automatically at specific time

PGToTxt

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *