دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Photo Mate R3 2.4.2.1 برای اندروید

Photo Mate R3 نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . این نرم افزار به عنوان یک کتابخانه و سازمان دهنده تصاویر موجود در دستگاه اندروید به شما کمک می کند . این کتابخانه ارائه شده به شما می تواند عکس با فرمت JPG و تقریبا هر فرمت دوربین را اداره کند . شما می توانید تصاویر خود را نرخ بندی , برچسب دا کرده و کلمات کلیدی اضافه کنید تا Photo Mate به صورت کلی XMP-Sidefiles تولید کند که به طور کامل با برنامه های دسکتاپ سازگار است . Photo Mate R3 به شما این امکان را می دهد تا تصاویر موجود در دستگاه اندروید خود را با همه اطلاعات مهم مانند exposure , aperture و IOS را برای همه تصاویر در کنار هم مشاهده کنید . همچنین شما می توانید تمام تصاویر موجود را در کنار هم مشاهده کرده و با rate آن ها بهترین انتخاب را از میان گزینه های خود انتخاب کنید . این نرم افزار همچنین یک راه حل خوبی برای ویرایش تصاویر برای شما ارائه می کند . همچنین می توانید برای ویرایش از ابزار های رایج مانند Exposure , Contrast , وضوح , سایه ها , نور و حتی تنظیمات لنز برای تصاویر خود استفاده کنید .

دانلود نرم افزار Photo Mate R3 برای اندروید

قابلیت های نرم افزار Photo Mate R3 : – سازماندهی تصاویر موجود در دستگاه اندروید – امکان اداره تصاویر با فرمت JPG و تقریبا هر فرمت ها به وسیله کتابخانه موجود در نرم افزار – درست کردن اتوماتیک تحریف , سایه روشن و انحراف رنگی – مشاهده اطلاعات مهم تصاویر موجود در دستگاه اندروید مانند exposure , aperture و IOS همه در کنار هم – مشاهده تمام تصاویر به صورت یکجا کنار هم – امکان rate تصاویر و انتخاب بهترین گزینه از میان تصاویر موجود – امکان رمز گشایی و ویرایش تصاویر موجود در فایل های Raw – استفاده از Exposure , Contrast , وضوح , سایه ها , نور و حتی تنظیمات لنز برای ویرایش تصاویر

Photo Mate R3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *