دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه Primavera P6 Professional 19.12 x64

Primavera P6

نرم‌ افزار پریماورا برای نخستین بار در سال 1983 توسط شرکت سیستمهای پریماورا ارایه گردیده است که پس از خرید امتیاز این شرکت توسط Oracle تحت کنترل این کمپانی عرضه می‌گردد. .

نرم افزار Primavera P6 Professional

و Microsoft Project پرکاربردترین نرم افزارهای زمانبندی (کنترل پروژه) و مدریت در ایران به حساب می آید و در اکثر شرکت ها و اداره های مختلف از آن استفاده می شود و معمولا انتخاب یکی از این دو نرم افزار بر اساس ترجیح های کاربران و مدیران پروژه ها انجام میشود . نرم افزار Primavera P6 Professional برای مدیریت یک پروژه آسان ترین راه و قدرمندترین انتخاب می باشد . مدیران یک شرکت و یا اداره برای سهولت کار خود می توانند از نرم افزار Primavera P6 Professional استفاده کنند و به صورت حرفه ای به زمان بندی و انجام کارهای مشخص شده ی خود بپردازند . این نرم افزار با عملکرد بالا و محیط بسیار جذابی طراحی شده است و کار با آن زیاد سخت نبوده . نرم افزار Primavera P6 Professiona بیش از 100،000 فعالیت ها را برای منابع نامحدود و تعداد نامحدودی فراهم می کند . داده های عظیم نیاز به ابزار سازمانی دارد که در عین حال بسیار انعطاف پذیر و پیچیده است که نرم افزار Primavera P6 Professional به کاربران بسیاری از راه های مختلف برای سازماندهی ، فیلتر فعالیت های مختلف ، مرتب سازی پروژه ها ، و منابع را ارائه می دهد . فعال کردن همکاری پروژه با هر کسی که در یک پروژه دارای جزئیات لازم برای کمک به موفقیت پروژه می شوند ، از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد .

ویژگی های کلی نرم افزار Primavera P6 Professional :

– برنامه ریری پروژه های طرح و کنترل آن ها

– اختصاص منابع به وظایف و پیگیری برای پیشرفت پروژخ

– نظارت و تجسم عملکرد پروژه در برابر طرح

– تولید برنامه و منابع گزارش به صورت گرافیکی

– طرح بندی ، برنامه ریزی و کنترل از simpliest به پیچیده ترین پروژه

– انجام تجزیه و تحلی برای افزایش سرعت و کارایی اجرای پروژه

– ارزیابی ریسک ، شناسایی مسائل و تعیین تاثیر آنها بر روی پروژه های خود

نام: Primavera P6 Professional
شرکت سازنده: Primavera
تاریخ انتشار: 2016
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: EXE
پلتفرم: کامپیوتر
منتشر کننده: Primavera
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/12/09 نسخه Primavera P6 Professional 19.12 x64 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *